Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: امیدوارم با فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در بحث ورزش همگانی، سلامتی افراد جامعه را که هدف اصلی‌مان است، به وجود بیاوریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین ملایی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اعتماد اعضای مجمع که امروز با خرد جمعی مسئولیت ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی را به من دادند و همچنین همه کسانی که طی سال‌های گذشته برای ورزش همگانی تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی تصریح کرد: امیدوارم طی این چهار سال بتوانیم کار در این فدراسیون را با همکاری یکدیگر و استفاده از همین خرد جمعی به جلو ببریم و با فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در بحث ورزش همگانی، سلامتی افراد جامعه را که هدف اصلی‌مان است، به وجود بیاوریم.

وی درخصوص برنامه‌های برای ریاست این فدراسیون گفت: برنامه‌هایم را به اعضای مجمع ارائه کرده‌ام. ما نیازمند همکاری برای موفقیت در این حوزه هستیم. 

رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی درباره اینکه قبلاً گفته بود در انتخابات شرکت نمی‌کند، گفت: با توجه به تغییراتی که وجود داشت، مجمع تشخیص داد که می‌توانم در انتخابات حضور داشته باشم و امیدوارم در نهایت به اهداف موردنظر در پیش‌برد امور این فدراسیون و ورزش همگانی دست پیدا کنیم.

تصمیم جدید در وزارت ورزش؛ برگزاری آنلاین مجامع سالیانه فدراسیون‌ها تا 16 شهریور

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ورزش همگانی بیشتر بخوانید... احمدی: مجمع انتخاباتی همگانی با مشارکت همه اعضای دارای رای برگزار شد ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی شد برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی در موعد مقرر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات