Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین مسابقه، از ساعت ۲۳:۴۵ آرسنال، تیم نهم جدول رده بندی در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول، قهرمان زودهنگام لیگ، خواهد بود.

با توجه به قهرمانی زودهنگام لیورپول در لیگ جزیره، نتیجه این دیدار تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده بندی ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که آرسنال با ۵۰ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد و لیورپول از همین تعداد بازی، ۹۳ امتیاز اندوخته و در صدر جدول جای گرفته است.

سرخ پوشان بندر لیورپول که در فاصله ۷ هفته به پایان فصل به عنوان قهرمانی دست یافته اند، در بازی آخر خود برابر برنلی متوقف شدند و آرسنال هم در دربی شمال لندن ۲ بر یک مقابل تاتنهام تن به شکست داد.

لیورپول در صورت پیروزی در بازی امشب، سی و یکمین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب خواهد کرد که بیشترین پیروزی این تیم در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

رکورد دیگری که لیورپولی‌ها به دنبال شکستن آن هستند، رکورد ۱۰۰ امتیازی منچسترسیتی است. قرمز‌های مرسی ساید برای رسیدن به این رکورد از ۳ بازی آینده خود (برابر آرسنال، چلسی و نیوکاسل) حتما باید ۷ امتیاز کسب کنند و آرسنال می‌تواند اولین قربانی در راه این رکوردشکنی باشد.

پس از اینکه لیورپول در ۲۷ بازی اول خود ۲۶ پیروزی و یک تساوی به دست آورد به نظر می‌رسید به راحتی از رکورد من سیتی عبور خواهد کرد، اما شاگردان یورگن کلوپ در ۸ بازی آخر خود ۲ شکست و ۲ تساوی داشتند که به نوعی روند سرعت امتیازگیری آن‌ها را کُند کرد.

در آن سوی میدان آرسنالی قرار دارد که این فصل وضعیت نابسامانی دارد. این تیم در بهترین شرایط برای کسب سهمیه اروپا می‌جنگد. حتی رسیدن به سهمیه اروپا هم حالا برای توپچی‌ها دشوار شده، زیرا شفیلدیونایتد رده هفتمی، ۴ امتیاز از این تیم جلوتر است و این در حالی است که تنها ۳ بازی دیگر باقی مانده است.

سرخ پوشان لندنی برابر تاتنهام در حالی شکست خوردند که گل اول بازی را زدند، آرسنال این فصل ۲۱ امتیاز را در حالی که از حریفان پیش بوده از دست داده است که اگر آن امتیاز‌ها را می‌توانست کسب کند اکنون در رتبه سوم جدول قرار داشت.

آرسنال برای بازی مقابل قهرمان جدید لیگ برتر مصدوم جدیدی ندارد. پابلو ماری به دلیل مصدومیت از مچ  پا و برند لنو، گابریل مارتینلی و کالوم چمبرزهمگی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو همچنان حاشیه نشین هستند.

در تیم لیورپول جیمز میلر، هافبک این تیم که به دلیل مشکل جزئی در عضلات پا، در تساوی با برنلی غایب بود، بعید است که به بازی امشب هم برسد.

با این وجود یورگن کلوپ پیش بینی می‌کند که این بازیکن ۳۴ ساله هفته آینده برای حضور در دیدار خانگی تیمش برابر چلسی آماده باشد.

ترنت الکساندر-آرنولد که روز شنبه را استراحت کرد، قرار است به دفاع راست لیورپول برگردد و الکس اکسلاید-چمبرلین هم مقابل باشگاه سابق خود به میدان خواهد رفت.

نگاهی به آمار ۲ تیم

آرسنال پس از پیروزی ۴-۱ خانگی مقابل لیورپول در آوریل ۲۰۱۵ در ۹ دیدار اخیر خود با این تیم در لیگ برتر، نتوانسته است به پیروزی دست یابد. ۵ شکست و ۴ تساوی حاصل این ۹ دیدار بوده است.

لیورپول در لیگ برتر انگلیس در چهار بازی اخیر خارج از خانه مقابل آرسنال شکست ناپذیر بوده است، هرچند که سه بازی با تساوی به پایان رسیده است.

آرسنال در لیگ برتر مقابل لیورپول ۹۰ گل دریافت کرده است.

از زمان شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر، لیورپول از ۶ مسابقه خود نتوانسته در سه بازی به پیروزی برسد.

لیورپول در ۵ بازی اخیر لیگ در لندن به پیروزی دست یافته است، این تیم در هر چهار بازی این فصل خود در پایتخت پیروز شده است.

با وجود تمام کاستی‌های این فصل آرسنال، یکی از نکات امیدوار کننده برای هواداران توپچی‌ها و شاید تنها دل خوشی آن‌ها شکست ناپذیری تیم محبوبشان در بازی‌های خانگی این فصل است. این تیم از ۷ بازی خانگی، پنج برد و دو تساوی داشته است که آخرین آن تساوی برابر لستر سیتی بود و شاید همین مسئله آن‌ها را به کسب نتیجه برابر قهرمان لیگ امیدوار نگه داشته است.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر انگلیس/ شکست سنگین شاگردان مورینیو برابر شفیلدیونایتد جشنواره گل منچستر سیتی برابر برنلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول انگلیس آرسنال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش