Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:14:12 GMT

مخالفت اوزیل با آرتتا: من آماده‌ام(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۸۱۵

مخالفت اوزیل با آرتتا: من آماده‌ام(عکس)

مسوت اوزیل می‌گوید با وجود ادعای میکل آرتتا سرمربی‌اش مبنی بر مشکل جسمی او، برای بازی کردن در دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول آماده است.

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل که از زمان شروع مجدد لیگ برتر در دوران پساکرونا هیچ بازی‌ای برای آرسنال انجام نداده بر خلاف صحبتهای اخیر میکل آرتتا سرمربی این تیم مبنی بر اینکه اوزیل به دلیل درد ناحیه کمر قادر به بازی در مقابل لیورپول نیست می‌گوید برای به میدان رفتن در این بازی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرتتا در آستانه دیدار امشب آرسنال مقابل لیورپول گفت که اوزیل به دلیل ناراحتی از ناحیه کمر بازی امشب را هم مثل دیگر بازی‌های دوران پساکرونا از دست خواهد داد.

 

ولی اوزیل با انتشار یک توییت به مخالفت با صحبتهای سرمربی‌اش پرداخت و نوشت:" من آماده‌ام". اوزیل در این پست عکسی از خود را در جریان تمرین اخیر آرسنال هم منتشر کرده است.

 

 

وقتی در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب آرسنال و لیورپول خبرنگاران از آرتتا درباره حضور اوزیل در میدان پرسیدند او در پاسخ گفت:" وضعیت مسوت همان است که بود".

 

 

آرسنال مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند

شاگردان یورگن کلوپ با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه در لندن، به تعقیب مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر جزیره، از ساعت 19 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه کریون کاتج شهر لندن به مصاف فولام رفت که در نهایت موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 32 لیورپولی‌ها را پیش انداخت، اما دو دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست گذشته بود که تیموتی کاستانیه گل تساوی را برای فولام به ثمر رساند تا دو تیم مساوی به رختکن برگردند. در نیمه دوم لیورپول دوباره به گل رسید و این بار در دقیقه 53 توسط رایان گراونبرخ. فولام نه تنها نتوانست به گل خورده پاسخ دهد بلکه در دقیقه 72 دروازه‌اش برای سومین بار باز شد. این گل را دیوگو ژوتا در دقیقه 72 به ثمر رساند و در نهایت همین گل برتری میهمان مرسی‌سایدی را تثبیت کرد.

با این نتیجه لیورپول مانند آرسنال صدرنشین 74 امتیازی شد و فقط به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به توپچی‌ها در رده دوم جدول قرار گرفت. این در حالیست که منچسترسیتی 73 امتیازی با یک بازی کمتر در تعقیب دو تیم قرار دارد. آرسنال و لیورپول تا کنون 33 بازی انجام داده‌اند و سیتی 32 بازی.

شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند

 

پیش از این بازی، سه مسابقه دیگر هم برگزار شده بود که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

اورتون 2 - ناتینگهام فارست صفر
استون‌ویلا 3 - بورنموث یک
کریستال پالاس 5 - وستهام 2

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد