Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس دو عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار را انتخاب کردند. ناظران مجلس در شورای پول و اعتبار از اعضای کمیسیونهای اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس  انتخاب می شوند.

بر این اساس از مجموع ۱۶۷ رای ماخوذه از نمایندگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین حسین زاده بحرینی عضو کمیسیون اقتصادی با ۱۵۳ رای و سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با ۱۵۹ رای به عنوان ناظران مجلس در شورای پول و اعتبار انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای پول و اعتبار عالی‌ترین مرجع در سیستم بانکی کشور بوده و ریاست آن بر عهده رییس بانک مرکزی است.

 احمدامیرآبادی فراهانی هم امروز در رای گیری نمایندگان از ۱۶۰ رای ماخوذه با ۱۳۱ رای به عنوان ناظر بر صندوق تامین بر خسارت‌های بدنی انتخاب شد.

پربیننده ترین بازگشت ثبات به بازار ارز طی هفته‌های آینده/ مجلس بر ظرفیت شرکت‌های ورودی به بورس نظارت می‌کند هدف مجلس حذف سفته‌بازی از بازار مسکن است/ مالیات بر عایدی سهام فعلا مطرح نیست واگذاری زمین به وزارت راه برای مسکن سازی جایگزینی طرح جدید مجلس با طرح ملی مسکن طرح مالیات واحد‌های مسکونی خالی تصویب شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی شورای پول و اعتبار مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مجلس در شورای پول و اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان موادی از لایحه تجارت را اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)، با اصلاح مواد ۸۱۷ تا ۱۱۵۰ این لایحه موافقت کردند.

به گزارش ایسنا کلیات لایحه تجارت در فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۷ به‌تصویب مجلس رسید و در سال ۱۳۹۸ جزئیات آن به تصویب مجلس رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس