Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:41:40 GMT

سکه در آستانه ۱۱ میلیون

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۸۹۹

سکه در آستانه ۱۱ میلیون

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اعلام کرد: شرایط بازار ارز و نقدینگی به گونه‌ای است که نرخ هر سکه با افزایش تقریبا ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و جواهر گفت: در حال حاضر خریداران برای حفظ ارزش پول و فروشندگان برای کسب سود در حال دادوستد هستند و شرایط از این لحاظ عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلیل کاهش مراسم‌ها تقریبا خرید و فروش مصنوعات صفر شده چون بیشتر طلا و جواهر تقاضا برای این مراسم‌ها است.

وی افزود: شرایط بازار ارز و نقدینگی به گونه‌ای است که نرخ هر سکه با افزایش تقریبا ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای ادامه داد: همچنین در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی نیز یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

این کارشناس بازار طلا و سکه افزود: همچنین هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۵ هزار تومان رسیده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0035uS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳