Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل میر غضنفری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان انزلی، اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا مهمترین و بهترین اقدامی که صورت گرفت همراهی و همگامی مردم با مسئولان برای مقابله با این مهمان ناخوانده بود.

وی افزود: انزلی شهرستان ورزشی است و می‌توان از ظرفیت محبوبیت بازیکنان ملوان در راستای توصیه‌های بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک برای آگاهی سازی در فضای مجازی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر غضنفری با بیان اینکه شاهد پیک دوم شیوع کرونا به دلیل استفاده مردم از تعطیلات هستیم، ادامه داد: متأسفانه مسافرانی که بی مبالات بودند به این ویروس دچار شدند و آمار مراجعان به بیمارستان در بندرانزلی نیز پس از تعطیلات افزایش یافت.

فرماندار بندرانزلی با تأکید بر اینکه برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا باید نظارت بر اماکن عمومی و قهوه خانه‌ها و رستوران‌ها تشدید شود، تصریح کرد: کرونا جدی است و باید اول خودمان در مقابله با این ویروس جدیت به خرج دهیم تا مردم هم جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در موج دوم شیوع کرونا تجربه اندوزی مردم و کادر درمان بیشتر شده است، گفت: در پیک دوم کرونا کنترل این ویروس به دلیل وضع اقتصادی مردم و خستگی کادر درمان دشوارتر شده است.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به لزوم توجه دستگاه حاکمیتی به سلامت و معیشت جامعه، اضافه کرد: نمی‌توان با تعطیلی اماکن مانع تأمین روزی و معیشت مردم شد و باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای گذر از شرایط، وضع موجود را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه رفتارهای مسئولان مؤید رفتارهای مردم است، تاکید کرد: در کنار آگاهی سازی بهنگام، باید با مردم صادق باشیم متأسفانه در برخی موارد پنهان کاری‌هایی نیز وجود داشته که نباید موجب سلب اعتماد مردم شود.

میر غضنفری با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر اماکن عمومی، افزود: باید نظارت‌ها دقیق بوده و خروجی داشته و کارگروه‌های مربوطه به صورت مستمر و غیر منظم بازدیدها را انجام و گزارش آن را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل و سایر افراد و دستگاه‌های مربوطه مکلف هستند تمام سهمیه شهرستان را از تسهیلات کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب دیده در بحران کرونا جذب و تخصیص دهند.

میر غضنفری همچنین اظهار کرد: نباید فراموش کرد که در تمام مدت عمر ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی با کمک مردم، تهدیدات به فرصت تبدیل شده و از بحران‌هایی که توسط استکبار برای کشورمان ایجاد شد عبور کردیم.

فرماندار بندرانزلی افزود: خوشبختانه بندرانزلی در وضعیت پایدار است و باید با آموزش صحیح و ترویج استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی مردم را به سمت پروتکل‌های بهداشتی سوق داد.

کد خبر 4974768

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • پل طبیعت برای آگاهی بخشی درباره هموفیلی قرمز می‌شود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم