Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح اله حقیقی استاندار زنجان در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: از ۲هزار تخت بیمارستانی استان ۶۵۳ تخت را بیماران کرونایی اشغال کرده اند و اکنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در وضعیت نسبتا پایداری قرار داریم.
رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان با قدردانی از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در معابر عمومی افزود: طی دو هفته گذشته تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان به قدری افزایش یافت که در یکروز ۱۲۰۰ نفر به مراکز درمانی ۱۶ ساعته به عنوان بیماران سرپایی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: امروز این روند با کاهش همراه است و طبق آمار‌ها روزانه حدود ۸۰۰ نفر که مشکوک به کرونا ویروس هستند به این مراکز مراجعه می‌کنند.
استاندار زنجان با بیان اینکه بازگشت به روز‌های قبل از شیوع کرونا بسیار دشوار خواهد بود، در عین حال تصریح کرد: در استان زنجان با ایجاد هسته‌های همیار سلامت و ایجاد گشت‌های نظارت و بازرسی توانستیم مانع برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌هایی شویم که امکان ایجاد تجمعات را داشت و طرح همیار سلامت بسیار مورد توجه مسئولان وزارت بهداشت نیز قرار گرفت.
حقیقی از صنوف، بانکها، رانندگان تاکسی و اتوبوس‌رانی نیز خواست در ارائه خدمات، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد به حداقل رسیدن زنجیره انتقال کرونا ویروس باشیم.
استاندار زنجان با قدردانی از مدیرکل بازرسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری بخاطر رصد دقیق ادارات، اصناف و همه واحد‌های خدمات‌رسان تاکید کرد: از مدیران ادارات انتظار داریم تمام موازین بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی را رعایت کنند و فرمانداران نیز موظفند واحد‌های بازرسی در شهرستان‌ها را تقویت کنند.
بنا بر اعلام مدیر کل بازرسی استانداری، اداره کل امور مالیاتی، شرکت گاز، شهرداری منطقه۲، شرکت توزیع برق، اداره‌کل تامین اجتماعی و بیمارستان شهید بهشتی بطور دقیق پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و استاندار زنجان نیز از آن‌ها قدردانی کرد.
استاندار زنجان همچنین با قدردانی از خدمات بسیج و هسته‌های همیاران سلامت از تشکیل این هسته‌ها در ادارات خبر داد و گفت: در ادارات معاون منابع انسانی و مدیران حراست مسئول هسته سلامت هستند و به موازات ادارات در واحد‌های تولیدی نیز این هسته تشکیل می‌شود.   رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان زنجان با بیان اینکه بزرگترین رسالت مسئولان، تامین سلامت مردم است و محدودیت‌های اعمال شده نیز برای حفاظت از سلامتی افراد جامعه است، گفت: نباید زحمات شبانه روزی کسانی را که با جان و دل تلاش می‌کنند و در برابر کرونا ایستاده اند به هدر دهیم و از این‌رو همچنان تقاضا داریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.   انتهای پیام/ن    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان کرونا ویروس پروتکل های بهداشتی استاندار زنجان کرونا ویروس استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است