Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته حوادث متعددی در سطح کشور رخ داد که به اتفاق در این بسته خبری به برخی ازآنها اشاره می کنیم:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طی 24 ساعت گذشته ایران درگیر حوادث متعددی شد که به برخی از این وقایع به صورت اجمالی اشاره می کنیم.

راز جسد رها شده‌ی دختر6ساله داخل گونی چه بود؟

راز مرگ مشکوک دختر ۶ ساله بروجردی که جسدش داخل گونی مقابل خانه شان پیدا شده بود با اعترافات یک پدر و پسر فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شیراوژن، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان با بیان جزئیات این ماجرا  گفت: این دختربچه ۶ ساله بر اثر تصادف با خودرو فوت کرده است در ادامه مأموران انتظامی موفق شدند خودرویی که این کودک را زیر گرفته شناسایی و صاحب آن را که مرد میانسالی بود به‌همراه پسرش بازداشت کنند. در بازجویی‌ها، پسر ۱۸ ساله این مرد عنوان کرد که روز حادثه پدرش با این دختربچه تصادف کرده سپس در حالی که کودک را سوار خودرو کردیم و متوجه مرگ او شدیم به‌خاطر ترس زیاد ساعاتی سردرگم بوده و در نهایت تصمیم گرفتیم دختربچه را داخل گونی گذاشته و آن را در مقابل خانه‌اش رها کنیم.

قتل نوجوان 17 ساله در عروسی

نزاع مرگبار اتباع خارجی که از جشن عروسی در یکی از تالارهای مشهد آغاز و به بیرون از تالار کشیده شد، به قتل نوجوان 17 ساله مهمان انجامید. این حادثه در دقایق اولیه بامداد روز گذشته در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی هلالی مشهد، زمانی رخ داد که در شب های وحشتناک کرونایی و در شرایطی که مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد، جشن عروسی در یکی از تالارهای اطراف منطقه التیمور برگزار شد.

دو جوان در حالت «چشم تو چشم!» قرار گرفتند. همین نگاه معنی دار منجر به مشاجره لفظی بین سه برادر از یک سو و چند هموطن دیگرشان از طرف دیگر شد. در میان این درگیری ناگهان تیغه چاقو در فضا درخشید و بر قلب نوجوان 17 ساله ای به نام حفیظ ا... نشست. چند دقیقه بعد، نوجوان مجروح به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت اما بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه کارد به قفسه سینه جان خود را از دست داد.

 نیروهای انتظامی پس از انجام بررسی های مقدماتی، ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند  و موفق شدند عارف نوجوان 16 ساله متهم به قتل را پس از یک سری عملیات اطلاعاتی دستگیر کنند که در نهایت دو برادر وی نیز روز بعد خود را تسلیم قانون کردند.

مرگ پدربزرگ و نوه ۱۳ ساله اش در سد"حاجی آباد سربیشه"

فرمانده انتظامی شهرستان"سربیشه" از غرق شدن پدربزرگ و نوه ۱۳ ساله اش در سد روستای "حاجی آباد" خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۷۵ ساله که به همراه نوه  ۱۳ ساله‌اش برای تفریح  به محل سد حاجی آباد رفته بودند، غرق شده‌اند.

دستگیری ۱۷۱خرده فروش و جمع آوری ۵۱۵ معتاد متجاهر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح های امنیتی محله محور در محلات شهر تهران در ۱۰روز گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۱۷۱ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند

در اجرای این طرح ۵۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری و ۳ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

کشف فرار مالیاتی ۴۰ میلیارد ریالی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری متهمی که برای فرار از پرداخت مالیات ۴۰ میلیارد ریالی با کارت های بازرگانی سایر افراد معامله و اسناد جعلی تنظیم می کرد، خبر داد.

سرهنگ ولی پور به شهروندان تاکید کرد: از ارائه مدارک هویتی خود به سایر افراد به بهانه دریافت وام، ثبت نام در موسسات و غیره خودداری و همچنین به ازای دریافت مبلغی، سهامدار صوری  شرکتی خودداری کنید.

مرگ کارگر ساری در انفجار کارخانه‌ شن و ماسه

انفجار کپسول اکسیژن جان کارگر کارخانه‌ای را در ساری گرفت. ماموران اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه پی بردند که مردی حدود ۴۷ ساله در اثر انفجار کپسول اکسیژن دچار حادثه شد و فاقد علائم حیاتی است.

15 گوسفند زنده زنده در گودال قیر سروستان سوختند

تلاش چوپان نتوانست گوسفندان گرفتار در قیر را نجات دهد 7. گوسفند از داخل گودال قیر نجات یافتند.  ۸ گوسفند بر اثر حرارت بالای قیر در همان لحظات اولیه حادثه تلف شده بودند

حفر تونل به خانه زن و شوهر پزشک

پرستار خانگی که با همدستی شوهرش نقشه سرقت از خانه زوج پزشک کرمانی را اجرا کرده بودند با حفر تونل در خانه ویلایی قصد گمراه کردن کارآگاهان را داشتند.

جوان 18 ساله در رودخانه کرج غرق شد.

جوان 18 ساله کرجی در رودخانه کرج مرگ تلخی را تجربه کرد.

 سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: امروز یک جوان 18 ساله در رودخانه کرج غرق شد و جسد بی جان او در منطقه هفت چشمه توسط تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان کرج و غواصان محلی از آب خارج شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث بسته خبری جوان 18 ساله غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بعد از حضور ابوالفضل زمانی در ترکیب پیکان مقابل مس رفسنجان برخی تصور کردند که او جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر بیست و سوم است، اما یک بازیکن جوان‌تر قبل از او در مسابقات امسال به میدان رفته بود.

دوشنبه شب محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر هم به این مسئله اشاره کرد و زمانی بازیکن پیکان را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر معرفی کرد، اما این عنوان متعلق به علی حسنی مدافع 17 ساله فولاد خوزستان است.

حسنی که متولد 22 مرداد 1385 است، هنوز تولد 18 سالگی خود را جشن نگرفته است؛ این مدافع وسط که یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان همراه با تیم ایران بود، در چند مسابقه این فصل برای فولاد به میدان رفته و مقابل استقلال خوزستان هم اولین حضور فیکس خود را تجربه کرد.

فولادی‌ها در فصل جاری به محمد عسکری که متولد دی‌ماه 1384 است و به تازگی وارد 19 سالگی شده، رونمایی کرده بودند و چند بازیکن جوان و زیر 18 ساله دیگر نیز دارند که احتمالا در ادامه مسابقات از آنها استفاده خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند