Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر آبتین حیدرزاده با ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان اظهار کرد:۳۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

وی از بستری شدن ۶۰ بیمار در بیمارستان‌های استان طی روز گذشته خبر داد و افزود: تعداد بستری‌ها در اوایل خرداد۳۰ نفر بود و اکنون افزایش دو برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در طول پنج ماه گذشته بسیاری از افراد به دلیل پیشگیری از ابتلا از این بیماری در خانه مانده اند و در این میان کودکان بیش از سایرین دچار آسیب شده اند تصریح کرد: می‌توان با استفاده از فضای مجازی اتصال اجتماعی را با نزدیکان خود حفظ کرد و از مطالعه و پیگیری مستمر اخبار و اطلاعات اجتناب کرد.
بیشتر بخوانید: بالاترین میزان بستری کرونا مربوط به کدام استان است؟حیدرزاده با بیان اینکه هفت شهرستان از ۱۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹ قرار دارند، گفت: آستارا، انزلی، رشت، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود و رودسر جزء شهرستان‌های قرمز استان هستند.

وی از کاهش تعداد ترخیص‌های روزانه در گیلان خبر داد و افزود: در حال حاضر بطور میانگین روزی۴۰ بهبود یافته از کرونا از بیمارستان‌های استان ترخیص می‌شوند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم اهتمام همگانی در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: اصول بهداشتی نظیر ماسک و دستکش همچون گذشته باید در کنار رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد اهتمام همگان باشد. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟