Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تست کرونای بازیکنانی که از قبل مبتلا به این ویروس شده بودند، منفی شد.
به گزارش آریا، وریا غفوری، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ و چند بازیکن جوان استقلال نفراتی بودند که حدود دو هفته پیش تست کرونای آنها مثبت شد و از تمرینات استقلال دور بودند. این نفرات به خاطر همین موضوع مقابل تراکتور هم بازی نکردند اما با توجه به گذراندن قرنطینه خانگی حالا سلامتی خود را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کادرپزشکی استقلال با هماهنگی سازمان لیگ از این بازیکنان در روز های دوشنبه و سه شنبه تست مجدد کرونا به عمل آورد که صبح امروز مشخص شد جواب این تست منفی است. بر این اساس غفوری،میلیچ ، شجاعیان و باقری به طور کامل ویروس کرونا از بدنشان خارج شده و می توانند از امروز در تمرینات استقلال حضور یابند. اگر آنها از نظر بدنی نیز شرایط خوبی داشته باشند مشکلی برای همراهی استقلال مقابل نفت آبادان نخواهند داشت. بی تردید بازگشت این 4 ستاره خبر خوبی برای کادرفنی استقلال خواهد بود و دست فرهاد مجیدی را برای دیدار با نفت آبادان بازتر خواهد کرد.
اما دو مدافع استقلال همچنان باید در قرنطینه خانگی باشند. سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو مدافع استقلال که در روزهای گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده اند، همچنان باید در قرنطینه باشند. در تست هایی که از این دو بازیکن انجام شده، آنها ویروس کرونا دارند و شرایط جسمانی شان نیز چندان مناسب نیست. به همین خاطر در خانه تحت درمان قرار گرفته اند.
از جمع بازیکنان استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده بودند حالا فقط یزدانی و غلامی باقی مانده اند و نمی توانند در تمرینات و مسابقات تیم خود حضور یابند. بر این اساس آنها بازی روز جمعه با صنعت نفت آبادان را نیز از دست خواهند داد و قادر به همراهی تیم شان نیستد. بی تردید غیبت یزدانی و غلامی با توجه به هم پستی بودن آنها کار فرهاد مجیدی را برای انتخاب جایگزین در ترکیب اصلی مقابل نفت آبادان سخت خواهد کرد.
شجاعیان که به خاطر پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از دور از میادین فوتبال بود، همزمان باشروع مسابقات فوتبال در دوران کرونایی به تمرینات تیمش برگشت و کارش را استارت زد تا از نظر بدنی نیز به شرایط مطلوب برسد. شجاعیان اما در حالی که آمادگی جسمانی خوبی داشت، یکی از بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال لقب گرفت و به همین خاطر حدود دو هفته خودش را قرنطینه کرد. او حالا درآخرین تست مشخص شده که سلامتی اش را به دست آورده و از امروز به تمرینات آبی ها برمی گردد.
از آنجایی که مسئولان استقلال قبل از مثبت شدن تست کرونای بازیکنان شان درخواست ورود شجاعیان به لیست استقلال را به سازمان لیگ ارائه داده بودند، به نظر می رسد طی روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد و کارت بازی این هافبک تکنیکی و توانمند صادر شود. با این شرایط در آینده ای نزدیک باید شاهد بازگشت شجاعیان به ترکیب استقلال باشیم. اتفاقی که با توجه به تجربه و گذشته شجاعیان برای فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال بسیار مثبت خواهد بود. چراکه شجاعیان می تواند روزهای خوبش در استقلال را بار دیگر تکرار کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غفوری میلیچ شجاعیان باقری ویروس کرونا نفت آبادان تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد

غلامی گفت: کالاهای صادر شده از حیث وزنی با رشد ۲۰ درصدی و به لحاظ ارزش ۱۲ درصد رشد داشت.

وی بیان کرد: کالاهای صادر شده استان مرکزی در سال گذشته، ۱۳۰ میلیون دلار بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی ادامه داد: عمده کالاهای صادراتی از این استان شامل انواع هیدروکربن‌ها، سوخت جت، گاز مایع، پلی اتیلن، روغن صنعتی، قوطی آلومینیوم، ظروف شیشه‌ای ،دستمال کاغذی، عایق رطوبتی است.

غلامی اظهار کرد: ۳۳۲ هزار تن کالا نیز به ارزش ۹۲۹ میلیون دلار سال گذشته از ۵۵ کشور به استان مرکزی وارد شد که از لحاظ وزنی ۷۱ درصد و از حیث ارزش ۴۹ درصد رشد داشت.

وی، عمده کالاهای وارداتی به استان مرکزی را شامل شمش آلومینیومی، آنتی اکسیدان‌ها، مواد اولیه دارو، اسانس خوراکی، اسانس‌های بهداشتی، اجزا و قطعات ماشین‌آلات خط تولید عنوان کرد.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی افرود: میزان واردات گمرکات این استان ۳۰۷ میلیون دلار از سال ۱۴۰۱ بیشتر بود که رشد قابل توجه‌ای برای واحدهای تولیدی است.

غلامی تصریح کرد: ۸۷۱ پرونده در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز سال گذشته در استان مرکزی توسط نهادهای کاشف تشکیل شد که کار تطبیق اسناد (برخی موارد) و تعیین ارزش آن توسط گمرکات استان انجام شد.

وی اظهار کرد: ۲۸ پرونده نیز توسط گمرک کشف شد که از لحاظ ارزشی رشد ۵۵۲ درصدی داشت و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی ادامه داد: کل درآمدهای وصولی گمرکات استان در سال گذشته ۳۶ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال بود که با رشد ۴۲ درصدی همراه بود.

غلامی با بیان اینکه در رویه کارنه تیر و ترانزیت مقصد در مجموع تشریفات گمرکی ۳۹۰ هزار تن کالا انجام شد که رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • افتتاح ۳ هزار واحد مسکن مهر «مهستان» در اردیبهشت‌
  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد