Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:27:38 GMT

آموزش قلمزنی در ندامتگاه مرکزی قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۱۹۸

آموزش قلمزنی در ندامتگاه مرکزی قزوین

ایسنا/قزوین معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین از برگزاری آزمون پایان دوره رشته قلمزنی در ندامتگاه مرکزی قزوین خبر داد.

سید میثم حصاری با اعلام این خبر گفت: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با هدف توسعه و ترویج هنرهای دستی و گسترش فعالیت‌های تولیدی وآموزشی صنایع‌دستی، در سال جاری سه دوره آموزشی قلم‌زنی و چرم‌دوزی به همت واحد آموزش صنایع‌دستی استان برای ۴۶ نفر از مددجویان ندامتگاه مرکزی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حصاری اظهار کرد: با پایان دوره‌های آموزشی، آزمون قلمزنی با حضور ۲۰ نفر از مددجویان این مرکز تحت نظارت کارشناسان حوزه معاونت صنایع‌دستی استان و بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و آزمون‌های چرم دست‌دوزی بانوان این مرکز و قلم‌زنی مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز در هفته آینده برگزار خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان یادآورشد: امیدواریم در سال جاری با گسترش و تداوم همکاری‌های مشترک دو دستگاه بتوانیم اقدام مؤثر آموزشی و تولیدی برای تحقق اهداف سال جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قلمزني میراث فرهنگی صنایع دستی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

دهقان فرماندار بافق در این نشست گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان