Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بجنورد از سقوط یک چوپان از ارتفاعات منطقه «کردک»در روستای مهنان که منجر به فوتش شد خبر داد .

سرهنگمحمد غلامی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک چوپان در حین چرای گله گوسفندانش از ارتفاعات منطقه کردک سقوط کرده است، بلافاصه گشت انتظامی پاسگاه خوش منظر به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی اظهارکرد: چوپان ۵۰ ساله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

غلامی افزود: شهروندان در صورت حضور در مناطق کوهستانی و همچنین ارتفاعات حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و حدالامکان از تردد در اینگونه مناطق خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث این چنینی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي سقوط چوپان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران