Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتمدان و ریش سفیدان سفیر صلح و سازش در بین مردم هستند گفت: پلیس برای پیشگیری از جرائم نیازمند استفاده از این ظرفیت عظیم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جمعی از ریش سفیدان، معتمدان و متنفذین محلی، مسئولان ادارات و نهاد های دولتی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به نمایندگی از اهالی منطقه سروک یاسوج ، با حضور در دفتر کار سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش های و پیگیری های مجدانه فرمانده انتظامی استان در خصوص صلح و سازش و همچنین اصلاح ذات البین؛ با اهدا لوح سپاس از ایشان قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار انصاری در این نشست صمیمی طی سخنانی گفت : اهداف و سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم با رویکرد حل اختلاف از طریق هسته‌های صلح و سازش با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی ریش سفیدان و معتمدین محلی، توسعه و تقویت مشارکت های مردمی در پیشگیری از جرایم، از جمله تمهیدات لازم برای فراگیر کردن فرهنگ صلح و سازش مردمی است.

وی ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و افزود: پلیس همواره تلاش داشته است تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پایان دهد.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد:احساس امنیت و آرامش مهمترین سرفصل یک زندگی انسان برای زندگی در یک اجتماع است و با نبود آن عملاً نشاط و شادابی از جامعه رخت برمی بندد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : نیروی انتظامی به عنوان نیروی خدوم و خدمتگزار جامعه و از جمله نهادهایی است که به سبب ارتباط نزدیک و تعدد ماموریت ها، به طور مستمر با شهروندان در ارتباط بوده و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از آن به‌ عنوان نیروی مسلح اجتماعی یاد کرده است.

سردار انصاری در ادامه خاطر نشان کرد : میانجی گری بزرگان طوایف در حل بسیاری از اختلافات موثر است و با توجه به حساسیت موضوع می طلبد که افراد معتمد و ریش سفیدان با مداخله در این گونه اختلافات از بروز هرگونه تنش و نزاع جلوگیری و انسجام طوایف را برای حل اختلافات و همیاری با یکدیگر حفظ کنند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت : امیدواریم گام های بیشتری در آینده برداریم و با این تلاش های بتوانیم در راستای ارج نهادن به سنت های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در بین جامعه موثرتر واقع شویم و به همه مردم ، مسئولان و متنفذین و ریش سفیدان توصیه موکد می کنم ، لازم است در چنین مواردی ورود پیدا کنند و سنت ها ی دینی و مذهبی از جمله گذشت و بخشش را رواج دهیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان ریش سفیدان صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود