Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:33:21 GMT

امکان باز پرداخت حق بیمه در یازده قسط فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۲۸۸

امکان باز پرداخت حق بیمه در یازده قسط فراهم شد

به گزارش جماران،  به گفته دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل شرکت بیمه ملت، مطابق این تفاهم نامه که از۱۱ خرداد ماه منعقد شده و به مدت دو سال اعتبار دارد، بازنشستگان کشوری می‌توانند علاوه بر تخفیف‌های رایج شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه ثالث خودرو را با ۲.۵ درصد تخفیف بیمه شخص ثالث؛ بیمه‌ بدنه  خودرو را با ۳۰درصد تخفیف بیمه بدنه؛ بیمه‌ آتش‌سوزی منازل مسکونی را با ۲۵ درصد تخفیف بیمه آتش سوزی و بیمه‌نامه عمر و حادثه انفرادی را با شرایط ویژه به همراه پوشش بیمه کرونا از بیمه ملت خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت جزییات تخفیف و نحوه بازپرداخت اقساط اینجا کلیک نمایید.

از دیگر جزییات مهم این طرح امکان اختصاص بیمه به نزدیکان افراد مشمول طرح است. این طرح علاوه بر خود بازنشسته شامل خانواده و دیگر نزدیکان او نیز می شود.

 

چگونه از تخفیف بیمه طرح بازنشستگان بیمه ملت بهره مند شویم

بازنشستگان صندوق بازنشستگی می‌توانند با در دست داشتن کد ملی و کد دفتری بازنشستگی خود به یکی از دفاتر بیمه ملت مراجعه کنند و از مزایای این طرح بهره مند گردند. برای مشاهده لیست نمایندگی های بیمه ملت اینجا کلیک نمایید .

در طرح بیمه بازنشستگان بیمه ملت قرار است حق بیمه‌ دریافتی هرکدام از بیمه‌ها در اقساط  یازده ماهه بازپرداخت ‌شود و هیچ‌کدام از بیمه‌شوندگان نیازی به ارایه ضمانت ندارند و تنها اعتبار کد دفتری بازنشستگی فرد بازنشسته کافی می باشد.

واجدین شرایط این طرح برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 0218533 متعلق به شرکت بیمه ملت تماس گرفته و یا به سایت بیمه ملت (اینجا کلیک نمایید ( مراجعه نمایند.

 

اخبار مرتبط وزیر کار: ۲۲۰ پرونده فساد مفتوح داریم اسامی اعضای هیأت مدیره شستا و بازنشستگی کشوری منتشر شد+ لیست بیشترین و کمترین بازنشسته‌ها در کدام استان‌ها هستند؟ واگذاری ۱۹ شرکت صندوق بازنشستگی ابرچالش‌ پیش روی دولت: «صندوق‌های بازنشستگی»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا صندوق بازنشستگی بیمه ملت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تخفیف بیمه بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی