Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است و از او حمایت می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه در روز‌های اخیر شایعاتی درباره کادرفنی باشگاه استقلال مطرح شده که به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد. دوست ندارم به شایعات جوابی دهم، اما در روز‌هایی که استقلال درگیر مسابقات لیگ برتر است این حرف و حدیث‌ها برای برهم زدن آرامش استقلال مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد افزایش این شایعات پس از حضور منصوریان در باشگاه، خاطرنشان کرد: اینکه پیشکسوتان استقلال در خانه خود یعنی باشگاه استقلال حاضر می‌شوند اتفاق بدی است؟ آیا پیشکسوتی حاضر می‌شود طلب خود را ببخشد یعنی می‌خواهد سرمربی استقلال شود؟

مهدیان تصریح کرد: استقلال به تمامی پیشکسوتان عزیز باشگاه تعلق دارد که برای این تیم زحمت کشیده‌اند و درب باشگاه همیشه به روی این عزیزان باز است.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و مورد حمایت اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه استقلال است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: به لطف خداوند و با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان استقلال در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی کسب و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست می‌آوریم ضمن اینکه در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

351 / 351 مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال استقلال فرهاد مجیدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال استقلال فرهاد مجیدی باشگاه استقلال عضو هیئت مدیره فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است. 

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر