Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:30:46 GMT

نفر: باشگاه‌ پیکان مشکل امضای چک دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۳۴۷

نفر: باشگاه‌ پیکان مشکل امضای چک دارد

سرپرست تیم‌ والیبال پیکان تهران گفت: بخاطر تغییرات مکرر در هیات مدیره متاسفانه باشگاه مشکل امضای چک‌ دارد که به همین دلیل هنوز با فدراسیون تسویه نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در حالی که فدراسیون‌ والیبال آخرین فرصت تیم‌ها برای تسویه حساب بدهی‌های گذشته خود با فدراسیون را ۱۵ تیر ماه اعلام‌ کرده بود، با این وجود برخی باشگاه‌ها هنوز بدهی‌های خود به فدراسیون را تسویه نکرده‌اند، تا اینکه بار دیگر فدراسیون اعلام کرد تیم‌ها تا ۲۸ تیر ماه فرصت دارند که این طلب‌های فدراسیون را پرداخت کنند و جواز حضور در لیگ را بگیرند، در غیر این صورت ۵ باشگاه مشخص شده نمی‌توانند در فصل جدید رقابت‌ها شرکت کنند یکی از این تیم‌ها، پیکان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نفر سرپرست تیم والیبال پیکان، در این مورد به ایسنا گفت: در حقیقت برای پرداخت بدهی‌ها باشگاه پیکان توافقاتی با فدراسیون والیبال داشته است ‌که در واقع این توافقات بین خود آقایان گرشاسبی و داورزنی بوده است. در واقع از این بابت پیکان مشکلی ندارد، اما اینکه اسم پیکان هم در میان تیم‌های تسویه نکرده است، به این دلیل است که بخاطر تغییرات هیات مدیره باشگاه در اواخر برج ۱۲، ما نتوانستیم به توافقات عمل‌ کنیم.

او افزود: پس از برج دوازده، در برج اول و دوم سال جدید هم تغییراتی در هیات مدیره داشتیم که این موضاعت باعث شد تا ما مشکل امضا کردن چک داشته باشیم، به همین دلیل نشد که مبالغ را پرداخت کنیم. در غیر این صورت توافقات صورت گرفته و همه تلاش باشگاه این است که باری از دوش فدراسیون بردارد. 

سرپرست تیم‌والیبالپیکان ادامه داد: فدراسیون با باشگاه‌ها همیشه مدارا کرده است و باشگاه هم سعی دارد کمک حال فدراسیون باشد و تصمیم دارد بدهی‌ها را تسویه کند اما این‌مشکل امضای چک تنها دلیل تاخیر ما است. ما پایبند توافقات آقای گرشاسبی با داورزنی هستیم و همه تلاش خود را برای برطرف کردن این موضوع انجام می‌دهیم.

نفر در واکنش به احتمال کناره گیری پیکان از لیگ نیز گفت: قطعا اینطور نیست و فدراسیون هم نمی‌خواد تیم‌های ریشه دار در والیبال را از دست بدهد. تلاش ما در راستای برطرف کردن این مشکلات است، کما اینکه اگر مشکل امضای چک نداشتیم تا کنون هم برطرف شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال مهدی نفر بدهی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال  دیشب در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

   پیکان در ست‌های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی  مرحله نهایی شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز  امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.


 

دیگر خبرها

  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد