Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه آخرین دست گل (برخی) بازیگرانی که در نقش منفی خودشان خیلی فرو رفته اند و این بار از سارقین مسلح حمایت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری تحلیلی شیرازه نوشت: 

 سلام آقای هنرمند! چند لحظه کات! اینجا دنیای واقعی هست نه سینما! چرا چشم و گوش خود را بسته اید و هر نقش و قصه ای که آن سوی مرزهای ایران برایتان دکوپاژ می کنند را با کمال میل و بدون کوچکترین اشتباهی بازی می کنید؟ این بار چه شده است که حامی سارقان مسلح شده اید؟  جان و مال مردم که سینمایی یا سریال نیست که نهایتا با یک آهنگ وسط فیلم و رقاصی هایی که این روز ها در سینمایی هایتان مد شده است آن را جذاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شما آتش بیار معرکه و هشتگی شده اید که به اذعان خود اروپایی ها از ایران شکل نگرفته است.    سارقان مسلح و آنهایی که عامل بدبختی و بی کار شدن بسیاری از مردم و تخریب اموال خصوصی و عمومی مردم شدند را اعدام نکنند؟ باشد! شما بفرمایید دیگر چه کنند؟ این تصاویر برایتان آشنا نیست؟           هنوز دست گل‌های قبلیتان را فراموش نکرده ایم.       اگر وضع اقتصادی ما در حال حاضر بد است، دست گل نقش بازی کردن شماست. دلم برایتان می سوزد، کاش از نقشتان بیرون بیایید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸، گفت: این نهاد انقلابی در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم و مستضعفان است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به منظور حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد و در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ با دستور امام به سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی گسترش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۹ با فرمان رهبر معظم انقلاب، دو نیروی قدس و سازمان بسیج به این نهاد انقلابی اضافه شد، اظهار کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و همه این نهاد انقلابی را دژ و پناه خود می‌دانند.

وی با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی و بسیجیان گفت: سپاه پاسداران امروز فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی در اختیار دارد.

آیت الله آل هاشم، بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی و نیروهای مسلح به عنوان عناصر اقتدار کشور، تاکید کرد.

کد خبر 6084538

دیگر خبرها

  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود
  • عربستان ۴ سلبریتی را به‌دلیل بی‌حجابی نقره‌داغ کرد