Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی اصولی و زیرساختی در راستای تثبیت جمعیت روستایی در استان انجام شود.

وی ادامه داد: این مساله علاوه بر جلوگیری از توسعه حاشیه‌نشینی در شهرها به بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و بروز پدیده پیری جمعیت روستایی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: مساله جمعیت جزو فاکتورهای مهم و به عنوان منابع قدرت هر کشور شناخته می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر زندگی راحت در سیاست‌های جمعیتی هر کشور تاثیر مستقیمی دارد و اگر سیاست‌گزاری مناسبی دراین خصوص صورت نگیرد، مساله افزایش جمعیت در برخی مواقع عواقب منفی نیز خواهد داشت.

در این جلسه که ۲ ساعت به طول انجامید، اعضای حاضر نقطه نظرهای خود را در خصوص وضعیت جمعیتی استان بیان کردند.

شورای فرهنگ عمومی بالاترین شورا در راستای اتخاذ تصمیم‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های فرهنگی در استان‌هاست و با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه مرکز استان، استاندار و همچنین مدیران کل نهادهای فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

پیگیری اجرای طرح‌های فرهنگی، سیاست‌گذاری در راستای ارتقا و اعتلای فرهنگی جامعه، رصد مشکلات و معضلات فرهنگی با هدف ارائه راهکار اجرایی، تلاش در راستای افزایش نقش نهادهای فرهنگی در توسعه جامعه، پیگیری مشکلات اعتباری طرح‌ها و حتی نهادهای فرهنگی و برنامه ریزی برای بسط و گسترش اقدامات فرهنگی و مبتنی بر دین از جمله وظایف و اقدامات این شورا به شمار می‌رود.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه محمدمهدی شهریاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است