Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در جلسه پیشگیری جرم با حضور معاون دادگستری استان کرمانشاه افزود: همه عوامل شورای تامین قصرشیرین شبانه روز پای کار هستند تا صادرات به خوبی در مرزهای این شهرستان انجام شود و چرخه اقتصادی مردم و کشور حرکت کند.

تاتار در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: کشف ۲۳۰ راس احشام، یک هزار و ۵۰۰ کیلو برنج، ۸۴ هزار و ۵۵۰ عدد ماسک را hc دیگر کشفیات شهرستان از ابتدای سال جاری عنوان کرد که باتلاش همه عوامل امنیتی و انتظامی انجام شده و متخلفان به دستگاه قضا معرفی شده اند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه هم در این جلسه گفت: اعتقاد دستگاه قضا کاهش قاچاق در مرزهای کشور است.

بهمن مرادی فر  افزود: ما باید از قاچاق کالا و اقلامی که موردنیاز مردم و کشور است، جلوگیری کنیم و برای این کار نیازمند نیروهای متعهد و امین نظام در راستای مبارزه با این پدیده شوم هستیم.

وی گفت: پیرو بازدیدی که رdds دستگاه قضا از مرزهای استان خوزستان داشتند کار بازدید از مرزهای دیگر کشور در دستور کار نیروهای قضایی قرار گرفته است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت: اساس کار ما باید بستن منافذ و رخنه هایی است که باعث ایجاد قاچاق در مرزها می شود و نیروهای امنیتی باید تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنند.

وی اضافه کرد: باید امور مرز از جمله دعاوی تجار و پیله وران با یکدیگر و همچنین طرف عراقی را با داوری و غیرقضایی کردن امور برطرف کنیم.

معاون دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه های گمرکی هم باید پرداخت های کارگران در مرزها را به خوبی لحاظ کنند تا شاهد نارضایتی آن ها نباشیم.

وی هدف از صادرات در مرزها را ارزآوری برای کشور عنوان کرد و اظهارداشت: اگر بنا باشد در یک چرخه ناسالم صادرات صورت گیرد برای کشور فایده نخواهد داشت.

وی گفت: نیروهای مردمی به عنوان دیده بانان در مرزها می توانند کمک بزرگی به دستگاههای مرتبط در مرز داشته باشند.

مردادی عنوان داشت: باید تلاش کنیم سیاست های مدنظر رهبر معظم انقلاب  را برای رونق در مرزها لحاظ کنیم.

رییس دادگستری قصرشیرین هم در این جلسه گفت: برخورد با قاچاقچیان ارز در مرز پرویزخان از یک سال گذشته در دستور کار ما قرار داشت.

فریبرز جلیلیان افزود: در راستای مبارزه با قاچاق در مرزهای قصرشیرین اقدامات خوبی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی انجام شده است و تیم شورای تامین با همدلی و تلاش اقدامات خوبی برای پیشگیری از وقوع جرم در مرزهای شهرستان انجام داده است.

وی گفت: ما همواره تلاش می کنیم بااستفاده از ظرفیت دیده بان های مردمی هزینه های دستگاه های  متولی در امر مبارزه با قاچاق را کاهش دهیم.

در پایان این جلسه بازدید از مرزهای پرویزخان و خسروی انجام شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.     

برچسب‌ها مرز پرویز خان قصرشیرین مرز خسروی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرز پرویز خان قصرشیرین مرز خسروی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مرز پرویز خان قصرشیرین مرز خسروی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه پیشگیری از وقوع جرم قاچاق در مرزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت

هادی نژاد گفت: گروه گشت مشترک، شامل: تعزیرات، فرمانداری، صنعت و معدن، پلیس و شرکت پخش فرآورده های نفتی در بازدید از یکی از جایگاه های سوخت، ۹ کارتخوان غیر از کارتخوان جایگاه و ۸۲ فقره کارت سوخت کشف کردند. 

وی افزود: با بررسی تراکنش ها و دوربین های جایگاه، مشخص شد، این جایگاه از ساعت ۱۲ بامداد تا ۶ صبح سوختگیری غیرمجاز داشته و به قاچاقچیان سوخت عرضه می‌کرده است.

رییس تعزیرات حکومتی جیرفت بیان داشت: ۲ نفر از افراد متخلف در این جایگاه بازداشت شدند.

 شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان به علت همجواری با ۲ استان مرزی کشور با قاچاق سوخت روبرو هستند و این قاچاق علاوه بر به تاراج بردن منابع کشور، موجب ناامنی جاده های منطقه هم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کاهش میزان فوتی و جرحی تصادفات درون شهری تهران
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • جان باختن یک نفر در قصرشیرین بر اثر انفجار مین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد