Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی در تازه ترین جنایات خود منطقه «المساعفه المزاریق» در استان جوف را بمباران کرد.

در این حمله هوایی ۹ غیر نظامی از جمله دو زن و یک کودک به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این حمله که در آن سه خانه شهروندان یمنی هدف قرار گرفت، هفت تن دیگر از جمله پنج کودک و دو زن مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4974801

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن الجوف ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا عربستان سعودی فلسطین سوریه لبنان دونالد ترامپ روسیه ایران افغانستان ترکیه امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم

به گزارش جماران، سایت دیده‌بان ایران نوشت: محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس در پاسخ به اینکه چنانچه اسرائیل بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، واکنش ایران چه خواهد بود، گفت: «بعید می‌دانم رژیم صهیونیستی چنین گافی را بدهد. چراکه جمهوری اسلامی امروز این توانمندی را دارد که پاسخ محکم‌تری دهد. بنابراین یقینا اسرائیل جرئت تکرارش را ندارد و هرگونه اقدام با پاسخ محکم‌تر جمهوری اسلامی مواجه خواهد بود.»

وی ادامه داد: «ما در عملیات اخیری که انجام دادیم، حمله نکردیم بلکه در چارچوب ماده 51 منشور حقوق بین‌الملل از کشور دفاع کرده‌ایم. رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشد که ما نه خیابان و کوچه‌ای را مورد هدف قرار داده‌ایم و نه بیمارستان و مدرسه‌ای را بلکه مناطق نظامی را مورد هدف قرار داده‌ایم.»

این نماینده مجلس، در ادامه با تایید همکاری برخی کشورهای همسایه با اسرائیل به دیده بان ایران گفت: «هرکشور دیگری بخواهد حریم هوایی، دریایی یا زمینی‌اش را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، مطمئنا جمهوری اسلامی آنجا را مورد هدف قرار می‌دهد.»

ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم

آصفری در پاسخ به اینکه درصورت حمله متقابل اسرائیل به تاسیسات نفتی و زیرساخت ها، ایران چه نوع اهدافی، را در پاسخ هدف قرار خواهد داد، گفت: «ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم. بر اساس تصمیم سران نظام هر اقدامی آن‌ها انجام دهند ما هم مشابه آن را پاسخ می‌دهیم. اگر اسرائیل اهداف غیرنظامی را هدف قرار دهد ما هم در پاسخ به اهداف غیرنظامی و صنعتی آنها را مورد هدف قرار خواهیم داد. »

دیگر خبرها

  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • شهادت یک مربی تیم فوتبال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد