Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:04:47 GMT

توزیع یک هزار بسته معیشتی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۴۷۱

توزیع یک هزار بسته معیشتی در قزوین

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از توزیع یکهزار و ۲۷۵ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک ها در عید سعید قربان و غدیر نیز تکرار خواهد شد

به گزارش جماران، سید علی بابایی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود :  توزیع بسته های معیشتی در چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه و با همت خیران و بسیجیان تهیه و بین جامعه هدف شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد : یکهزار و ۲۷۵ بسته معیشتی در شهرهای اقبالیه ، محمود آباد ، رازمیان ، رجایی دشت ، معلم کلایه ، کوهین ، طارم ، چوبیندر و اقبال شرقی توزیع شد.

به گفته بابایی این بسته‌ها شامل روغن ، برنج ، مرغ ، رب ، چای و حبوبات و ارزش ریالی هر بسته نیز سه میلیون ریال است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین گفت: این کمک ها در عید سعید قربان و غدیر نیز تکرار خواهد شد و در صورتی که وضعیت استان قزوین بحرانی شود قرارگاه امام رضا (ع) فعال و بسته‌های بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط توزیع چهار هزار و 900 بسته معیشتی در قزوین توزیع 140 هزار بسته معیشتی در یزد توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان میانه توزیع 1500 بسته غذایی بین نیازمندان ماکو و پلدشت توزیع 5700 سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه سمنان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمک مؤمنانه توزیع بسته معیشتی کمک مؤمنانه قزوین توزیع بسته معیشتی در قزوین سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه