Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:30:09 GMT

نمایشگاه «سکو ۹۹» به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۴۷۷

نمایشگاه «سکو ۹۹» به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در بخش پایانی نمایشگاه «سکو ۹۹» آثار نصرت الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب پور، پژمان رحیمی زاده، علیرضا آدم بکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارائه رئیسی، نرگس سلیمان زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو مؤسسه سکو به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح نمایشگاه «سکو ۹۹» آمده است: این نمایشگاه در سه بخش برگزار خواهد شد که در مجموع آنها ۱۳۴ اثر از ۷۷ هنرمند به نمایش در آمده است؛ پیش از این دو بخش ابتدایی این نمایشگاه در تیرماه سال جاری برپا شده است.

نرگس سلیمان زاده، مدیر مؤسسه هنری سکو نیز درباره نمایشگاه گفت: در آئین افتتاحیه این نمایشگاه، کتابی هوشمند حاوی آثار نمایشگاه سکو ۹۹ رونمایی خواهد شد، که در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین این کتاب در فروشگاه بین المللی آمازون نیز برای خرید در دسترس علاقمندان خواهد بود. اولین کتاب هوشمند نمایشگاه گروهی «سکو ۹۹» با امکان بازدید آثار در بخش آنلاین و نظردهی مخاطبان به طور نامحدود منتشر خواهد شد.

همچنین همزمان با ارائه آثار هنری این نمایشگاه در گالری شکوه برای بازدیدکنندگان ایرانی، آثار این نمایشگاه به صورت آنلاین در نمایشگاه بین المللی بیافرین برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان با امکان خرید آثار هنری، فراهم شده است که در دو بخش پیشین نیز استقبال خوبی نسبت به آنها به عمل آمده و در کشورهای کانادا و انگلیس آثاری به فروش رسیده است.

علاوه بر این بازدیدکنندگان آنلاین و حضوری این نمایشگاه، امکان ثبت نظر خود درباره نمایشگاه و اثار هنری ان را از طریق کد QR روی موبایل خود دارند و برای اولین بار در ایران می‌توانند اخبار روزانه یک نمایشگاه هنری را با ثبت کردن نام و ایمیل خود دریافت کنند.

با افتتاحیه نمایشگاه «سکو ۹۹» نسخه آنلاین این نمایشگاه در پلتفرم ویژن ۳۶۰ ایرانشهر به نمایش درآمده و آثار به طور ثابت در این پلتفرم موجود خواهد بود.

بخش سوم این نمایشگاه از روز جمعه ۲۷ تیر تا ۷ مردادماه، ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 4974793

منبع: مهر

کلیدواژه: نقاشی گالری شکوه رضا بابک امیر راد ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سازمان سینمایی شیوع کرونا سینمای مستند سکو ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نمایشگاه قرآنی امسال بیش از توقع بود/ ۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) به چاپ می‌رسد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: امسال برگزاری نمایشگاه قرآنی یک‌تجربه خیلی خوب بود و علی‌رغم اینکه شروع به کار نمایشگاه در روز اول سال نو بود استقبالی بیش از توقع ما صورت‌گرفت.

اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد و جلسات آن به صورت مرتب و معمول برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما در این نمایشگاه از ۲۶ کشور مهمان داریم و برخلاف دوره‌های قبل که بخش بین‌الملل بسیار نحیف بود، امسال این بخش فوق‌العاده بود و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه فعالیت‌های بسیار متنوعی صورت گرفت مانند رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تا مراسم ازدواج ۲۰ زوج که در نمایشگاه امسال صورت گرفت.

اسماعیلی در باره رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تاکید کرد: تا امروز ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت (ع) آماده است که تا پایان ماه رمضان‌چاپ می‌شود و چاپ این آثار تا ۱۰۰ جلد هم ادامه خواهد داشت که آثار بسیار قابل توجهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • اثر هنری کتابت ۹خطاط و ترجمه روایی قرآن ویژه سبک زندگی رونمایی شد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • خلق آثار هنری با ضایعات غیرقابل استفاده
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • استقبال از نمایشگاه قرآنی امسال بیش از توقع بود/ ۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) به چاپ می‌رسد
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد