Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:34:11 GMT

دستگیری تعدادی از مخلان امنیت پمپ بنزین اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۵۹۷

دستگیری تعدادی از مخلان امنیت پمپ بنزین اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالله طباطبایی از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش که شب سه شنبه قصد آتش زدن پمپ بنزینی در علی آباد اردبیل را داشتند خبر داد و عنوان کرد: اراذل و اوباشی که شب گذشته ایجاد اغتشاش و ناامنی کردند دستگیر و شناسایی شدند.

وی از تحت تعقیب بودن تعداد دیگری از عاملان ناامنی شب گذشته خبر داد و افزود: ۵ نفر از اراذل و اوباش با هدف بر هم زدن نظم و ایجاد اختلال در فعالیت پمپ بنزین وارد این جایگاه سوخت شده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: طی پیگیری‌های دستگاه‌های قضائی و انتظامی اردبیل تا ساعت ۵ بامداد چهارشنبه تمامی اراذل شناسایی شدند، این مخلان اجتماعی با خودروی پژو ۲۰۶ وارد جایگاه سوخت شده و کارگران را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند.

طباطبایی امنیت و آرامش جامعه را جزو خطوط قرمز دستگاه قضائی دانست و تاکید کرد: هیچ گونه گذشت و اغماضی در خصوص برهم زنندگان امنیت اجتماعی نداریم و متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید.

گفتنی است پیش از این ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در راستای تنبیه افرادی که با اقدامات قانون شکنانه امنیت و آرامش مردم را مختل می‌کنند گفته بود علاوه بر مجازات قانونی حبس، مجازات تکمیلی مانند منع اقامت در اردبیل و تبعید به شهرهای دیگر نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4974789

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری استان اردبیل اغتشاش درگیری ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران