Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد یزد، محمد شجاعان در نشست هم‌اندیشی با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تلاش‌ها برای آزادی مددجویان نیازمند تشکر کرد و افزود: اصلاح تعیین مهریه‌های سنگین در ازدواج‌های نسل جوان نیازمند فرهنگ‌سازی و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ‌سازی این قبیل مسائل و تقویت باورهای دینی مردم می‌تواند در کاهش آمار زندانیان مهریه بسیار مؤثر باشد و این نهاد حمایتی به وظیفه خود در این رابطه پایبند است و از هیچ همکاری دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با قدردانی از همکاری‌ نهاد یادشده در  کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مالی با ارائه گزارشی گفت: در سه ‌ماهه نخست سال ۹۹،  ۶۰ مددجو محکوم مالی با حمایت افراد نیکوکار استان و همت مددکاران زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

اسلام افشون افزود: برای آزادی این مددجویان ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد و اعضای کمیته صلح و سازش ستاد موفق شدند حدود  ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از شکات، رضایتنامه اخذ کنند.

زندانیان جرایم غیرعمد مالی شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه ، نفقه و بدهی‌ مالی هستند.

 هم‌اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمدمالی در زندان های استان بسر می برند که برای آزادی آنها  حدود ۶۰  میلیارد تومان نیاز است.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد کمیته امداد امام خمینی ره انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد کمیته امداد امام خمینی ره برای آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند

یدالله روحانی‌منش گفت: یک مرد همدانی با مراجعه به ستاد دیه زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد و ۲ روز بعد به همراه همسرش باعث آزادی یک زندانی دیگر شد.

او گفت: این مرد با صحبت‌های خود در مورد شرایط زندانیان جرائم غیر عمد همسرش را تحت تاثیر قرار داد بنابراین همسرش تصمیم گرفت، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این زوج همدانی با کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی موجب آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد شدند.

روحانی منش گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

او گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • چشم‌انتظاری ۳۰۷ زندانی کردستان برای آزادی
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند