Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: در پی افزایش شهر‌های قرمز استان، نماز جمعه این هفته از مجموع ۵۳ پایگاه در ۱۴ پایگاه اقامه خواهد شد در حالی که هفته گذشته این مراسم عبادی و سیاسی در ۲۱ پایگاه اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: داورزن، جغتای، هلالی، جوین، حکم‌آباد، خوشاب، بجستان، یونسی، خلیل‌آباد، باخرز، خواف، درگز، طرقبه و شاندیز برگزار می‌شود و در ۳۹ پایگاه دیگر خراسان رضوی اقامه نمی‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: تاکید شده نماز جمعه در کمترین زمان ممکن، همراه با اجرای تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها برگزار شود.

انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد سلطانی اظهار کرد: در راستای حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم ستمدیده و مظلوم غزه و پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مرکز کنسولگری ایران در دمشق فردا راهپیمایی سراسری در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار داریم فردا مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد و استان در این راهپیمایی با شکوه شرکت کنند و حمایت خود را از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» ابراز کنند.

وی افزود: این راهپیمایی فردا ۳۱ فروردین ماه بعد از نماز جمعه از باب الجواد شروع خواهد شد و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این راهپیمایی هم زمان در دیگر نقاط کشور هم انجام خواهد شد.

کد خبر 6082188

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب