Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@06:10:43 GMT

حریق در مجتمع آلومینیوم جنوب لامرد مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۷۵۲

حریق در مجتمع آلومینیوم جنوب لامرد مهار شد


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قسمتی از مجتمع آلومینیوم جنوب به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد و با تلاش ۵ گروه آتش‌نشان منطقه‌ ویژه اقتصادی لامرد، فرودگاه، شهری، پالایشگاه پارسیان و منطقه عملیاتی تابناک پس از ۲ساعت مهار شد. تاکنون خسارت این آتش‌سوزی برآورد نشده است. لامرد در فاصله ۳۷۴کیلومتری استان فارس واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری حریق مجتمع آلومینیوم جنوب لامرد سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به جزئیات آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان عصر سه شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی از اعزام ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به حادثه خبر داد و افزود: بواسطه کوچه‌های تنگ و باریک سریعاً خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفا اقدام کردند.

وی با بیان اینکه یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف ۲ باب مغازه همجوار با پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد، گفت: علت حادثه را در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

این مسؤول در پایان از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی کمال تقدیر را داشت و ادامه داد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم زند.

کد خبر 6063233

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد