Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مردان خط مقدم» داستان انسانهایی است که بدون هیچ چشم داشتی، از جان و سلامتی خود برای هم نوعانشان گذشتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا از جمله دغدغه های اخیر جهان بوده و اهمیت آن تاحدی است که فعالیت افراد در مبارزه با آن را به یک جهاد تبدیل کرده است. در این راستا یکی دیگر از تولیدات گروه مستند روایت فتح با نام  «مردان خط مقدم» ابعاد فعالیت های جهادی را به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نژاد کارگردان مستند «مردان خط مقدم»  گفت: چند ماهی است که سایه منحوس ویروس کرونا بر سر کل دنیا و کشور ما سایه انداخته است. شرایط آنقدر پیچیده شده است که نیازمند کمک همه مردم دنیا برای ریشه کنی این بیماری هستیم.

وی در  ادامه گفت: در ایران از همان ابتدای ورود بیماری کرونا به کشور، گروه های مردمی که سابقه حضورشان را در حوادث مختلف گذشته مثل سیل،زلزله و ... شاهد بودیم، شروع به فعالیت کردند و این بار همراه با کادر درمانی به مبارزه با کرونا پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بهرامی نژاد با بیان اینکه این مستند روایتگر حضور یکی از این همین گروه های مردمی در بیمارستان مسیح دانشوری است برای برداشتن باری از دوش کادر درمانی، گفت: دیدن این فعالیت ها و اقدامات برای بنده که مستندسازی میکنم دغدغه فعالیت ایجاد می کند، من به دنبال انگیزه ها و کارهایی بودم که این گروه در مواجهه با کرونا از خود نشان می دادند.

محمدمهدی بهرامی نژاد درخصوص ساخت این مستند می‌گوید: تیم تصویربرداری ما همراه با گروه داوطلب مردمی به سراغ بیماران می رفتیم و این مواجهه با ویروس کرونا، بزرگترین سختی برای تولید بود ولی باید برای ثبت در تاریخ، فعالیت این نیروهای خودجوش را در روزهای سخت به تصویر می کشیدم و به یاری خدا این کار انجام شد. البته ناگفته نماند که بعضی از اعضای این گروه مردمی بعدتر دچار ویروس کرونا شدند.

این مستندساز در پایان گفت: در این مستند همراه با آقای ابوذر هاشمی، امیر حسین میرصابری و دیگر دوستان تصویر برداری سعی در ثبت واقعه مهمی در روزگار فعلی داشتیم که امید است مقبول واقع شود.

مستند «مردان خط مقدم» به کارگردانی محمدمهدی بهرامی نژاد تولید شده در گروه مستند روایت فتح، پنجشنبه 26 تیر، حوالی ساعت 18 از شبکه یک پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا بهرامی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا،  فاطمه ربانی مهموئی، تهیه کننده رادیو تهران که با برنامه قهرمان ایرانی نامزد مستندهای مستمر سومین جشنواره رادیویی پژواک شده، درباره برنامه اش گفت: امسال با سه اثر در سومین دوره از جشنواره ملی پژواک شرکت کرده ام که دو اثرم به دور نهایی راه یافته است. اولین اثر راه یافته در بخش مستمر با عنوان «قهرمان ايراني» و دومی مستند «مرگ بی سرزمین» است که در بخش ویژه انتخاب شده است.

تهیه کننده رادیو تهران با بیان جزئیات بیشترعنوان کرد: مستند قهرمان ایرانی روایتی از زندگی و رشادت های شهید دکتر مصطفی چمران است، قهرمانی که تلاش کرده تا بتواند از زوایای مختلف شخصیتی اش اعم از انقلابی، علمی، نظامی و مدیریتی بهره مند شود. مستند مرگ بی سرزمین هم روایتی از حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و زوایای پنهان آن است.

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی