Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:53:42 GMT

نمایشگاه‌ها طبق تقویم برگزار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۷۸۸

نمایشگاه‌ها طبق تقویم برگزار می‌شوند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، «بهمن حسین‌زاده» با اشاره به تجهیز نمایشگاه بین‌المللی ایران به دستگاه‌های ضدعفونی، وسایل مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: با رعایت دقیق چهار دستورالعمل بهداشتی، تمامی نمایشگاه ها طبق تقویم برگزار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه های تخصصی نقشی مهم در زنجیره صادرات غیرنفتی دارند تصریح کرد: مصمم هستیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی نمایشگاه‌ها را به ویژه نمایشگاه‌های بزرگی چون الکامپ، آگرفود، ایران هلث، نفت و گاز، صنعت ساختمان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار کنیم.

حسین زاده با اشاره به اینکه طبق برآوردهای رسمی، جامعه جهانی از جمله ایران درگیری با شرایط کرونا تا مدت نامعلومی است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که  اقتصاد تعطیلی بردار نیست، بنابراین نمی توان به دلیل کرونا، نمایشگاه ها را تعطیل کرد اما می توان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، نمایشگاه‌ها را قدرتمندانه برگزار کرد.

حسین زاده با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با اثرات کرونا در نمایشگاه از پنج ماه پیش اظهار داشت: با راه اندازی این ستاد در نمایشگاه و صرف ساعت ها کار کارشناسی، چهار پروتکل بهداشتی صنعت نمایشگاهی با نظرخواهی از همه فعالان و انجمن‌های صنعت نمایشگاه تدوین شد که دربرگیرنده بخش های اصلی و فعال این صنعت یعنی مشارکت کنندگان، بازدید کنندگان و سایت‌داران است، با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد، به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور رسید و سپس توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام دانشگاه های علوم پزشکی و نمایشگاه بین المللی ایران ابلاغ شد.

به گفته این مسئول نمایشگاهی، در حال حاضر ستاد مقابله با اثرات کرونا، گزارش‌های روزانه ای را به صورت چک لیست از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی، قبل و حین برگزاری به مدیریت ارائه می دهد.

حسین زاده با اشاره به اینکه موارد و پروتکل‌های یاد شده در سایت شرکت سهامی نمایشگاه و همچنین به سفرا و رایزنان اقتصادی سایر کشورها اطلاع‌رسانی شده است، تاکید کرد: در طول سال های اخیر بر همگان روشن شده که برگزاری نمایشگاه های تخصصی تا چه اندازه در توسعه صادرات غیر نفتی موثر است و با توجه به شرایط فعلی که کشور به شدت نیازمند تولید هدفمند و توسعه صادرات است، بنابراین برپایی نمایشگاه های تخصصی، در واقع  محقق کردن جهش تولید است.

وی افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با سرلوحه قرار دادن سخن رهبر معظم انقلاب، اهتمام و عزم جدی نسبت به برپایی تمامی نمایشگاه های تخصصی طبق تقویم نمایشگاهی با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد.

حسین زاده با بیان اینکه قبل از برپایی هر نمایشگاهی، دوره های آموزش بهداشت محیط توسط متخصصین وزارت بهداشت برای جلوگیری از کرونا و نیز به روز کردن دانش و مهارت های افراد اعم از برگزار کنندگان و عوامل اجرایی نمایشگاه برگزار می کنیم، گفت: طبق تقویم نمایشگاهی سال جاری،  ۸۲  عنوان نمایشگاهی  را برای امسال اجرایی کنیم که با توجه به تمهیداتی که برای مقابله با بیماری کرونا در نمایشگاه اندیشیده و بکار بسته شده،  مصمم هستیم تمام نمایشگاه ها را طبق تقویم نمایشگاهی برگزار کنیم و طبق دیدگاه و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا،  برگزاری تمامی نمایشگاه‌ها برطبق پروتکل بهداشتی تایید شده هیچ منعی ندارد.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها  با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: اجرای دقیق پروتکل ها از سوی نمایشگاه موجب شده تا در سه نمایشگاه برگزار شده، حسن عملکرد نمایشگاه بارها از سوی مسئولان وزارت بهداشت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز نمایندگان مجلس مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد.

وی به اهمیت حضور قوی انجمن و تشکل های بخش خصوصی هم  اشاره کرد و افزود: تمامی انجمن ها و تشکل ها به عنوان بخشی تاثیرگذار در امر تولید و صادرات، می توانند شرکت ها، واحدهای اقتصادی و تجاری را برای حضوری پررنگ در نمایشگاه ها مجاب کنند.

ثبت‌نام آنلاین، اجازه ندادن به بازدیدکنندگان عمومی برای حضور در نمایشگاه، حضور متخصصان با دعوت از سوی شرکت‌ها، تقسیم‌بندی افراد برای حضور در نشست‌های رو در رو، آموزش پرسنل حراست و هلال احمر مستقر در نمایشگاه، توزیع بسته‌های ضدعفونی‌کننده و اقلام مبارزه با کرونا بین شرکت‌کنندگان، حرکت افراد بر مبنای خطوط از پیش طراحی شده در نمایشگاه، لغو بلیت فروشی در ورودی نمایشگاه بین‌المللی، عبور از تونل مخصوص برای ضدعفونی افراد و همچنین مشخص شدن جایگاهی برای مصاحبه‌های خبرنگاران با مسئولان و شرکت‌کنندگان، از جمله اقداماتی است که طبق مفاد چهار پروتکل بهداشتی تدوین شده از سوی شرکت سهامی نمایشگاه ها در زمان برپایی هر نمایشگاهی به کار بسته می شود.

برچسب‌ها بهمن حسین زاده وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهمن حسین زاده وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهمن حسین زاده وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت سهامی نمایشگاه ها نمایشگاه های تخصصی تمامی نمایشگاه ها وزارت بهداشت بین المللی طبق تقویم حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط نمایشگاه‌ کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه با دعوت مهدی چمران و با حضور اکثریت اعضا صبح امروز برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی تصریح کرد: موضوعات داخلی در جلسه امروز مطرح شد و درباره کلیات برنامه‌ها و اقدامات شورا تا یک سال و نیم عمر این شورا نکاتی مطرح شد تا بتوانیم بر مبنای همدلی، همبستگی اقدامات را پیگیری و دنبال کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره شکایت دیوان عدالت اداری از شورای شهر تهران در رابطه با یکی از مصوبات شورا تصریح کرد: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و از ریاست شورای شهر تهران پیگیری بکند.

نادعلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اعلام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود گفت: تاکید شورا بر این است که چنین نمایشگاه‌هایی در محل شهر آفتاب برگزار شود اما مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال نیز در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کردند که مشکلی برای تامین مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ندارند گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد ملی و بین‌المللی است و قاعدتا در برگزاری این نمایشگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین در نهایت در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرد و امیدواریم انشاءالله سال آینده، سال آخر این دوره از مدیریت شهری، سرانجام نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا