Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور راستین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  این حادثه ساعت پنج و ۱۲ دقیقه امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن سه دستگاه آمبولانس از نقاط مختلف سرآسیاب، هلال احمر و کاشان به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و سه نفر دیگر از مصدومان نیز پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان‌های فاطمیه(س) بادرود، خاتم الانبیا نطنز و شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: در این حادثه رانندگی یک مرد حدود ۳۰ ساله تبعه  خارجی  از سرنشینان خودروهای سواری بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

وی با بیان اینکه همه سرنشینان سه خودروی سواری مرد و حدود ۱۵ تا ۳۰ سال داشتند بیان کرد: راننده کامیون زنده است.
علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.  

تصادف خودروهای حامل مهاجران  غیرمجاز خارجی موضوعی است که در برخی جاده‌های استان اصفهان به ویژه مسیرهای کاشان و نایین سالانه تعداد قابل توجهی کشته و مصدوم به دنبال دارد.  

برچسب‌ها نطنز اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نطنز اصفهان تصادفات جاده ای نطنز اصفهان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی پسربچه چهار ساله در استخر باغ و وقوع تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر باغ ساعت ۱۶:۵۴ امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در پی این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود یک پسربچه چهار ساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای ۲۰۶، مینی بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه ادامه داد: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در پی این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

کد خبر 745630

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت