Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار، گفت: بی شک این اسوه ایثار و صبوری شانی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت. تاریخ انتشار: 13:36 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۸۷۲ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار، را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این اسوه ایثار و صبوری که با اعتقاد راسخ به آموزه‌های بلند اسلامی و دلی سرشار از ایمان به خدا، فرزندان رشید خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی با عزت و افتخار تقدیم کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن پدر وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.   بیشتر بخوانید: روحانی: ۱ +۴ اگر تحت تاثیر آمریکا قرار بگیرد، حقوق بین الملل و چندجانبه‌گرایی ضربه می‌خورد   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

وزیر کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید بزرگوار دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تأثر خاطر همشهریان و دوست‌داران ازجمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد.

این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگوهای مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.

احمد وحیدی

کد خبر 744172

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان