Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با تاکید بر جلوگیری از آبگرفتگی ناشی از زهاب کشت تابستانه در روستاهای بخش سه و چهار دشت‌آزادگان و هویزه گفت: سازمان آب و برق استان مکلف به تخلیه زهکش WMD است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس در نشست بررسی وضعیت زهکشWMD که عصر سه شنبه در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آبگرفتگی روستاهای بخش سه و چهار دشت آزادگان و هویزه تصمیم گرفته شد در وهله نخست میزان کشت صورت گرفته در منطقه بررسی شود لذا جهاد کشاورزی گزارشی از کشت انجام شده را به ما ارایه دهد و اعلام کنند کشت صورت گرفته به چه میزان و برای چه محصولاتی بوده است و آیا منطبق با الگوی کشت مصوب شده در شورای کشاورزی استان است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کشت بیشتر از میزان تصویب شده را زیر پا گذاشتن مصوبه شورای کشاورزی خواند و گفت: فرمانداران مکلفند میزان کشتی که به دستور استاندار به تصویب رسیده را در منطقه پیاده سازی کنند و بر آن نظارت  داشته‌ باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در ادامه با اشاره به تکمیل نشدن کانال زهکشWMD  افزود: این کانال در حال حاضر تکمیل نشده است و بلاتکلیفی این پروژه به هر دلیلی موجب ایجاد مشکل برای مردم منطقه شده برای همین سازمان آب و برق باید گزارش فنی کاملی از وضعیت کانال و موانع و مشکلاتی که بر سر راه تکمیل آن وجود دارد به ما ارایه دهد.

بن‌عباس بیان کرد: نکته دیگر این که سازمان آب و برق استان مکلف به تخلیه کانال است بدین منظور ضرورت دارد کمیته‌ای  با حضور نمایندگانی از سامان آب و برق استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاونان فرمانداری‌های دشت‌آزادگان و هویزه تشکیل شود  و به منظور برون رفت از مشکل فعلی، نقاط بازگشایی  کانال WMD به رودخانه برای تخلیه زهاب در یک بازه زمانی معین، مشخص شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشاورزی فرمانداران کانال استانداری خوزستان هویزه دشت آزادگان الگوی مصرف برنا خوزستان سازمان آب و برق مدیریت بحران استانداری خوزستان زهکش سازمان آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی