Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر اهمیت نظارت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظارتی اظهار کرد: ناظران باید به طور مستمر بر قیمت کالا‌ها در بازار نظارت داشته باشند و نظارت بر قیمت‌ها می‌تواند مانع اجحاف به مردم در بازار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بیان کرد: طی یک ماه گذشته از ۴۹ کالای اساسی که مورد رصد دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته بیش از ۳۰ کالا دارای ثبات قیمت بودند و افزایش قیمت‌ها بیشتر در زمینه کالا‌های ساختمانی نظیر سیمان و فولاد صورت گرفته است.
استاندار گلستان تاکید کرد: تمهیدات لازم برای تامین دام سبک و سنگین برای عید سعید قربان در نظر گرفته شده و تلاش داریم عرضه دام به صورت مستقیم و با نظارت کامل و با اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
او دامه داد: برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در مرغداری‌های استان توزیع شده و مرغداری‌هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.   انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گلستان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در خرید گندم، نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران باشد تخلفی از سیلوداران مشاهده شود، سیلو پلمب و متخلف به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند چرا که منافع مردم خط قرمز ماست.

«حسن بهرام‌نیا» امروز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در نشست تنظیم بازار استان با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از سیلوهای ذخیره گندم، اظهار کرد: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلوهای ذخیره گندم، بسیار مهم است که توسط مدیرکل اقتصادی استانداری ایلام و مدیرکل غله، باید به منظور تشدید نظارت بر سیلوها بازدید به‌صورت مستمر انجام شود و نتیجه بازدیدها به صورت یک گزارش به معاونت امور اقتصادی استانداری ارائه شود.

 وی بیان کرد: یکی از دستگاه‌های نظارتی تاثیرگذار در موضوع مواد غذایی مصرفی مردم و نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، تعزیرات حکومتی است که نقش مهمی در عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.

 استاندار ایلام خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر جلسه به جایگاه حال حاضر دستگاه تحت تصدی خود اشاره و  جایگاه سال گذشته و حال حاضر خود را در مقیاس ملی متناسب با شاخص‌های تعیین شده اعلام کنند و مستندات جایگاه به رسانه‌ها ارائه شود.

 این مسئول استان ایلام، به خلع‌ ید مالک کشتارگاه دام ایلام نیز اشاره کرد و گفت: نگاه این دولت فسادستیزی است، برخی‌ها، سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، کشتارگاهی را که آن زمان ارزش بسیار زیادی داشت با ۱۲ میلیارد تومان و اقساط سالیانه‌ی ۵۰۰ میلیون تومان به شخصی واگذار کردند که اصلاً اهلیت این کار را نداشته است و از شخصی که قرار بوده مابقی هزینه‌ی کشتارگاه را به‌صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده بود.

 استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فسادستیزی کشتارگاه از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت‌المال بازگشت.

 وی با اشاره به شعار سال‌۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» و بازگشت دوباره کشتارگاه دام به بیت‌المال، گفت: ضرورت دارد پس از طی فرآیندهای قانونی، حداکثر ظرف یک‌ماه این کشتارگاه دوباره فعال شود.

 بهرام‌نیا به بحث  ساخت میدان میوه و تره‌بار به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهر ایلام پرداخت و گفت: پس از سال‌ها و با پیگیری‌های مستمر در مرکز، یکی از مطالبات مهم مردم استان که در تنظیم بازار بسیار موثر است در دیدار با مرحوم قاسمی وزیر وقت راه و شهرسازی وقت و دستور ایشان، ۳۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری ایلام برای خرید زمین میدان میوه و تره‌بار در شهر ایلام به راه و شهرسازی استان، تقسیط شد و هم‌اکنون سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار پای‌کار است که با پیگیری شهردار که تصمیم‌گیرنده اصلی است باید عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک اجرایی شود.

 وی اضافه کرد: با همکاری و اهتمام اداره‌کل راه و شهرسازی استان، سرانجام زمین به شهرداری واگذار شده است و اکنون یک سرمایه‌گذار پای‌کار، آماده است که ضروری است فرماندار با شهردار جلسه‌ای برگزار کند و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 استاندار ایلام در این نشست با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود ارائه گزارش تامین کالاهای اساسی و پروتئینی توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، ارائه گزارش آخرین وضعیت ذخایر استراتژیک توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل غله، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، ارایه گزارش اقدامات شب عید و ماه مبارک رمضان توسط توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  و صمت استان، ارائه گزارش فرمانداران شهرستان‌های تابعه در خصوص تنظیم بازار شهرستان‌ها از جمله دستور کارهای نشست امروز تنظیم بازار استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • بازدید از سیلوهای ذخیره گندم ایلام به‌صورت مستمر و دوره‌ای باشد
  • «عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی