Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:39:22 GMT

معارفه سرپرست بنیاد شهید استان همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۹۸۹

معارفه سرپرست بنیاد شهید استان همدان برگزار شد

مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مجید عابدی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بیان کرد: مدیران باید تحول را جزئی از برنامه‌ها قرار دهند و مسائل را تحول‌گرایانه پیش ببرند و در کنار آن سعی شود در انضباط مالی که رکن حرکت جهادی و بسیجی است، با روحیه بسیجی به کارها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این مراسم احمد عباسیه بزرگی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: خدا را شاکریم که عمر ما را در راه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار داد و این نفس کشیدن، حیات و ممات ما در زیر سایه پربرکت خانواده شهدا توفیق و افتخاری بزرگ است.


او سپس اظهار کرد: امیدواریم در راستای سیاست‌های ابلاغ‌شده به‌خصوص ارتقای سلامت نظام اداری، صیانت از حقوق شهروندی جامعه هدف، استقرار نظام شایسته‌سالاری با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، استیفای حقوق مسلم جامعه هدف با روحیه جهادی، قانون‌مداری و عدالت‌محوری انجام وظیفه کنیم.

​انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران تودیع و معارفه همدان بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپرست بنیاد شهید استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند