Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران در سه ماه ابتدای امسال بالغ بر 88 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص داده و در حال پرداخت است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متعاقب شیوع ویروس کرونا در کشور این بانک 88 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده تخصیص داده که از این میزان 13 هزار میلیارد ریال در بخش حمل و نقل مسافری برون شهری (هوایی، دریایی، ریلی) در حال پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در مدت مذکور، تعداد 21 هزار و 7 فقره تسهیلات سرمایه در گردش و هزینه ثابت نیز در راستای حمایت از بازار اشتغال به به بخش های تولیدی اختصاص یافته که ارزش آن به 66 هزار و 510 میلیارد ریال می رسد.
بانک ملی ایران با توجه به شیوع کرونا و لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر طی این مدت مبلغ 60 هزار و 366 میلیارد ریال نیز طی 4 مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار میلیارد ریال بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۱۶ میلیاردی به مشاغل خانگی در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی داود عباسی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مرند با بیان اینکه این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی رتبه اول استان را دارد، گفت: میزان تحقق پرداختی تسهیلات بانکی برای مشاغل خانگی در شهرستان مرند در سال گذشته ۱۳۸ درصد بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان مرند، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود، در حالی که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

فرماندار مرند با اشاره به راه اندازی چندین واحد تولیدی بزرگ در شهرستان، طی ماه‌های آینده عنوان کرد: کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش بینی کرده اند که طی سال جاری، نرخ بیکاری شهرستان مرند تک رقمی خواهد شد.

عباسی به پیشرفت محسوس صنعت فرشبافی در شهرستان مرند طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: برای ادامه روند پیشرفت فرشبافی و رقابت در بازار‌های فروش، نیاز اصلی به ایجاد خط تولید نخ در شهرستان ااست که باید از تمامی سرمایه گذاران این بخش حمایت و پشتیبانی شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • تسهیلات ۱۶ میلیاردی به مشاغل خانگی در مرند