Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: به علت شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر به میزان ۶۰ درصد کاهش یافته ‌است.

به گزارش ایمنا، محسن قندهاری با بیان اینکه کاهش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سبب کاهش درآمد اتوبوسرانی و رانندگان تاکسیرانی شده است، اظهار کرد: برای جبران خسارت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مکاتباتی برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت صورت گرفته اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا کنون در سه مرحله حدود چهار هزار و ۴۰۰ ماسک بین رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی تربت‌حیدریه توزیع شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: ضدعفونی مستمر تاکسی‌ها و اتوبوس‌های واحد شهری به صورت روزانه و قبل از هر سرویس، ضدعفونی ساختمان اداری و مرکز معاینه فنی به صورت روزانه، ضدعفونی کردن خودروهای مراجعه کننده به مرکز معاینه، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی، انجام متناوب تب‌سنجی رانندگان حوزه درون شهری، تهیه و نصب بروشور مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی و جلوگیری از سوار شدن مسافران فاقد ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر اقدام‌های این سازمان است.

قندهاری افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از تبادل اسکناس، تاکنون یکصد دستگاه خودرو اقدام به نصب نرم‌افزار موبایلی (تاپ) کرده‌اند و در خصوص مزایای استفاده از این نرم‌افزار به مسافران نیز اطلاع‌رسانی شده است اما متأسفانه بخش زیادی از مردم هنوز به شیوه‌های نقدی اقدام به پرداخت کرایه می‌کنند و این امر ما را در انجام پروتکل‌های بهداشتی با چالش مواجه کرده است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای نصب نسخه موبایلی نرم‌افزار یاد شده به آدرس اینترنتی https://top.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 433771

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند شهر مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان حمل و نقل عمومی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت