Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های جمهوری چک خبر دادند، برخورد قطار مسافربری با قطار باری در نزدیکی پایتخت این کشور حداقل ۱ کشته و ۳۵ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه شب (دیشب) به وقت محلی جمهوری چک دو قطار در نزدیکی «پراگ» پایتخت جمهوری چک تصادف کردند که در نتیجه آن یک نفر کشته‌ و ده‌ها تن زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «اداره بازرسی ایمنی خط آهن» جمهوری چک امروز چهارشنبه آماری از تلفات تصادف دو قطار در نزدیکی پایتخت این کشور ارائه داد.

طبق اعلام این نهاد دولتی، در نتیجه تصادف شب گذشته یک قطار مسافربری با یک قطار باری در جمهوری چک راهبر یکی از این قطارها جانش را از دست داد.

از سوی دیگر، برخی مقام‌های امدادی جمهوری چک خبر دادند که ۳۵ نفر از سرنشینان و مسافران این دو قطار مجروح شده‌اند.

محل تصادف این دو قطار که ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه شب صورت گرفت، نزدیکی ایستگاه «کِسکی برُد» واقع در شرق پراگ پایتخت جمهوری چک بوده است.

گفته می‌شود که قطار مسافربری با ۱۰۰ سرنشین به شدت با قطار باری برخورد کرد.

مقام‌های جمهوری چک از ادامه عملیات امدادی و انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها خبر دادند و همچین اعلام کردند، تحقیقات درباره علت این تصادف در جریان است.

تصادف دو قطار در نزدیکی پایتخت جمهوری چک در حالی صورت گرفته که هفدهم تیرماه هم در نتیجه برخورد دو قطار در این کشور اروپایی، سه نفر کشته و ده‌ه نفر زخمی شده بودند.

 

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف جمهوری چک قطار پایتخت جمهوری چک دو قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تشدید تنش در هائیتی؛ پورتوپرنس میدان جنگ و بیمارستان غارت شد
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم