Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود دیدار پرسپولیس و فولاد فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شود، این مسابقه لغو شد. دیدار شاگردان یحیی گل محمدی و جواد نکونام، روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

فولاد خوزستان به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود مقابل نساجی و نفت مسجد سلیمان حضور پیدا نکرده بود و بازی با پرسپولیس نیز به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بررسی آخرین وضعیت پرسپولیس و استقلال در جلسه خصوصی سازی سرخابی‌ها

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند

حسین کعبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت قراردادش با این تیم اهوازی اظهار کرد: من یک ماه پیش با فولاد قرارداد بستم و به این تیم برگشتم، چون فولاد تیم خودم بود.

فولاد نباید اینجای جدول باشد 

کعبی  درباره عملکرد تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد جالبی نداشت، اما مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهد شد. همچنین  ۱۰ بازی باقی مانده است و مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای فولاد رخ می‌دهد و شک نکنید. شاید اکنون خیلی دیر شده  و فولاد نباید اینجای جدول باشد. فولادی که در سال‌های گذشته ۲ جام برده، شرایط خاص خود را دارد و نباید به این روز بیفتد و مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای این تیم می‌افتد، چون آدم‌های خوزستانی که برگشتند دلسوز فولاد هستند و انتظاراتی که مردم از بومی‌های خود دارند برآورده می‌شود و نتایج خوبی به دست می‌آوریم و فولاد به جایگاه بالاتر می‌رسد.

ویسی دلش برای فوتبال خوزستان می سوزد 

کعبی درباره اینکه به نظرش تیم فولاد با عبدالله ویسی می‌تواند به موفقیت برسد، گفت: صددرصد، ویسی خوزستانی است و دلش برای فوتبال خوزستان می سوزد. او از لحاظ فوتبالی کار بلد است و در  خیلی تیم‌ها کار کرده است و تعصب و غیرت به تیم شهر خود دارد. مطمئن باشید مربیان خوزستانی که برگشتند دلشان می‌سوزد و این اتفاق می‌افتد و کمک حال تیم خواهیم بود. هر مربی بود این پیشنهاد قبول نمی‌کرد، اما ویسی برای کمک کردن به تیم شهرش سرمربیگری فولاد را قبول کرد. او گفته که مدیون مردم خوزستان است. من هم به شخصه هر پیشنهادی بود قبول نمی‌کردم، اما همین فولاد زمانی به من کمک کرد و دستم را گرفت و وظیفه ام می‌دانم که به این تیم کمک کنم تا شرایط فولاد بهتر شود.

مربی فولاد خوزستان درباره اینکه با این شرایط این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند، گفت: شاید کار سختی باشد، اما شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

من به فولاد برگشتم تا تیمم در لیگ ماندگار شود 

او درباره اینکه جابه جایی زیادی روی نیمکت فنی فولاد صورت گرفت و ثبات در مربیگری نداشته است، گفت: من به عقب برنگردم بهتر است، چون این مسائل به من ارتباطی ندارد. من آمده ام که به شهر و استان خود خدمت کنم و اکنون خودم باید شرایطی فراهم کنم تا تیمم در لیگ برتر ماندگار شود. آنهایی که پشت صحنه هستند جواب بدهند بهتر است. من فقط می‌توانم فضای خوبی برای فولاد فراهم کنم تا نتیجه بگیرد.

بازیکنان فولاد را باید از لحاظ ذهنی و فکری برگردانیم 

کعبی درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر  در روند تیم فولاد تاثیرمی گذارد، گفت: ما تعطیلات زیادی نداریم و  از روز شنبه ۴ فروردین ماه تمرینات خود را شروع کردیم. ما فضا را طوری درست کردیم که فکر بازیکنان آزاد باشد و از لحاظ فکری و ذهنی برگردند و با آرامش تمرینات خود را انجام بدهند و بتوانیم در این ۱۰ بازی نتایج مطلوبی  بگیریم. به هر حال تیم ما از لحاظ فنی و بازیکن فوق العاده است و فقط از لحاظ روحی و روانی بازیکنی که باید به ۱۰۰ درصد برسد نرسیده است. همه بازیکنان  برای ما عزیز هستند و می‌توانند به تیم فولاد کمک کنند و مطمئن باشید این اتفاقات می‌افتد.

مطمئن باشید فولاد را از بحران خارج می کنیم 

مربی فولاد درباره مشکلات این تیم اهوازی گفت: به نظرم فوتبال لذت خاص خود را دارد و این اتفاق برای فولاد افتاده است. ما خودمان را نمی‌توانیم با اروپا مقایسه کنیم، اما همین اتفاقات هم برای کل دنیا می‌افتد. تیم فولاد امسال به بحران رفته است، اما مطمئن باشید از بحران خارج می‌شویم و آن نتایج مطلوب که بخواهیم می‌گیریم، چون لیاقت فولاد اینجای جدول نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال