Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نمادین اهداء و پلاک کوبی درختان مثمر در طرح زکات مستحبی با عنوان شجره طیبه و هرباغ حداقل یک درخت مثمر سهم نیازمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، مدیرکل کمیته امداد ایلام در آیین اجرای طرح شجره طیبه در بخش سیوان ایلام اظهار کرد: طرح شجره طیبه با هدف  اهداء درختان میوه جهت توزیع در بین نیازمندان، برای نخستین بار در استان ایلام با همکاری کمیته امداد و باغداران نیکوکار روستاهای بخش سیوان ایلام در حال اجراء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در اجرای این طرح که در قالب زکات مستحبی است تا کنون 150 اصله درخت میوه توسط باغداران سیوان برای اهداء میوه های آن به نیازمندان این بخش پلاک گذاری شده است.

 

موسی نژاد عنوان کرد: ترویج پرداخت زکات مستحبی و برخورداری قشر نیازمند از نعمت باغات این منطقه از اهداف اجرای این طرح بوده و امیدواریم افراد متمکن، کشاورز و باغدار در دیگر مناطق استان ایلام نیز در اجرای چنین طرحی با کمیته امداد همکاری کنند.

 

وی افزود: زکات پرداخت شده در استان ایلام امسال تاکنون 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

مدیر کل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: مردم نیکوکار این استان امسال تا کنون 440 رأس دام به عنوان زکات جهت توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد و ستاد زکات قرار داده اند.

 

صبح امروز مراسم نمادین اهداء و پلاک کوبی درختان مثمر در طرح زکات مستحبی با عنوان شجره طیبه و هرباغ حداقل یک درخت مثمر سهم نیازمندان  با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد  استان و مسئولان و کشاورزان بخش سیوان برگزار شد.

 

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرداخت زکات جمع آوری زکات زکات زکات مستحبی کمیته امداد شجره طیبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • تصاویری از شکستن درختان در ایلام به دلیل وزش باد شدید
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت