Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۴۳۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده بهزیستی گلستان امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته بهزیستی 430 واحد مسکونی مددجویان این نهاد افتتاح شد.

این واحدهای مسکونی در سیل فروردین ماه سال گذشته تخریب شده بودند که به همت بنیاد مسکن استان ساخته و امروز با حضور عبدالرضا چراغعلی تحویل مددجویان بهزیستی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز تعداد زیادی از واحدهای مسکونی که در سیل پارسال خسارت دیده بودند، تعمیر یا بازسازی شدند.

‌‌تقدیر مردم روستای سیل‌زده "جهر" از پیگیری تسنیم و همکاری مسئولان ‌کرمان+عکسگلستان| 73 هزار واحد مسکونی سیل‌زده در کشور تا پایان شهریورماه امسال تکمیل می‌شودطنین صلوات خاصه امام رضا (ع) در روستای سیل‌زده جهر کرمان + تصاویر

ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه افتتاح این واحدهای مسکونی اظهارداشت: در سیل سال گذشته بخش قابل توجهی از مددجویان بهزیستی دچار مشکل شدند و واحد مسکونی آنها نیز خسارت دید. با کمک بنیاد مسکن توانستیم همه این واحدها را تعمیر کنیم و یا از نو بسازیم.

وی گفت: علاوه براین به مناسبت هفته بهزیستی 80 واحد مسکونی دیگر ویژه مددجویان در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

غفاری یکی دیگر از طرح‌ها برای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی را طرح تأمین مسکن خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر عنوان کرد و افزود: بیش از 100 سهمیه جدید برای استان در نظر گرفته شده که به این خانواده‌ها تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض برای ساخت یا خرید مسکن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/582/س

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... خدمات‌رسانی قمی‌ها به مناطق سیل‌زده لرستان به برکت حضرت معصومه (س) است ۱۰ میلیون تومان بلا عوض به واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده لرستان پرداخت می‌شود مشق سازندگی ادامه دارد/ تداوم فعالیت گروه‌های جهادی خراسان رضوی در مناطق سیل‌زده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی