Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: در حال حاضر با کمبود تولید ۴۴۴ لیتر آب بر ثانیه مواجه است.

ساقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در همین راستا روستاها و مناطق دارای مشکل آب شناسایی و اجرا شده است، اظهارکرد: برای حل مشکلات آن ها برنامه و طرح های لازم برای آبرسانی، تامین آب، حفر چاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تدوین شده است که اجرای این برنامه ها در سال جاری به اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای حل مشکلات آبرسانی به طور کلی در این استان به حدود ۹۰۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ساقی خاطرنشان کرد: فرسودگی شبکه های آب در این استان بسیار بالا است و از سوی دیگر ۵۰ درصد از آب تولیدی به علت هدر رفت که یکی از علل آن فرسودگی شبکه های آب است، منجر به درآمد نمی شود.

وی تاکیدکرد: از ۷۰۰ روستا ۳۰۰ روستا در این استان تنش آبی دارند و به ۸۰ روستا نیز با تانکر آبرسانی می شود که این امر نشان دهنده وضعیت نامناسب آبرسانی است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر ۱۴۴ روستا تحت پوشش این شرکت نیست و از این تعداد ۶۹ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که دارای ۳۵ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرسودگی شبکه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد