Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:33:06 GMT

طلب 35 میلیارد تومانی شهرداری کرج از سازمان همیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۰۴۹۷

طلب 35 میلیارد تومانی شهرداری کرج از سازمان همیاری

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس اسناد موجود بدهی سازمان همیاری های شهرداری های استان البرز به شهرداری کرج بیش از ۳۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

عباس زارع، رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تذکر به قراردادهای فی مابین شهرداری و سازمان همیاری های شهرداری‌های استان البرز، گفت: با توجه به تذکر قبلی درخصوص قراردادهای فی مابین شهرداری و سازمان همیاری های شهرداری های استان البرز تاکیدم بر پیگیری مطالبات شهرداری و این سازمان است که خلاصه گزارش پیش پرداختها و بدهکاری و بستانکاری سازمان همیاری شهرداری های استان البرز به پیوست می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: ارقام و صورت حساب های مالی فی مابین این دو نهاد بصورت دقیق درج شده است که بدهی سازمان همیاریها به شهرداری کرج ۳۵ میلیارد تومان و مطالبه سازمان همیاریها بر اساس اسناد از شهرداری ۱۵ میلیارد تومان است.

عضو شورای شهر کرج به اجرای طرح زوج و فرد خودروها در کرج اشاره کرد و یادآور شد: تاثیر طرح زوج و فرد ترافیک بر کنترل شیوع کرونا در شهر کرج چیست؟ آیا این طرح موجب شیوع بیشتر نمی‌شود؟ از مسئولین خواهشمندم تا بررسی دقیق تری بر روی اجرای این طرح انجام شود.

زارع در بخش دیگری از سخنانش از عدم اجرای برنامه یکشنبه‌های سبز انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: از مدیر کل محترم صدا و سیمای البرز درخواست داریم که درخصوص پخش برنامه رادیویی یک شنبه سبز که مردم شهر سالهاست با این برنامه خاطره دارند و در نگهداشت و بهبود محیط زیست شهرمان بسیار موثر بوده و عنایت ویژه داشته باشند.

وی در پایان سخنانش به تنظیم مناسبات با انتصابات در شهرداری اشاره کرد و گفت: تنظیم مناسبات با انتصابات در شهرداری موجب خسران بسیار زیاد به موضوع شایسته سالاری و پیشرفت امور و امانتداری می شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس زارع طلب شهرداری سازمان همیاری شهرداری های استان البرز سازمان همیاری شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟