Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان که قرار بود پنجشنبه هفته جاری برگزار شود به دلیل رعایت قرنطینه از سوی باشگاه اهوازی به تعویق افتاد.

طبق تصمیم ناگهانی سازمان لیگ، دیدار شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با بازیکنان فولاد، دو روز به تعویق افتاد تا قرنطینه ۱۴ روزه فولادی ها بابت داشتن بیش از ۲۵ درصد مبتلا به کرونای آنها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به خاطر نامه دریافتی از ایفمارک و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اتخاذ شده است.

سازمان لیگ فوتبال در حالی تصمیم به تعویق ناگهانی زمان برگزاری این دیدار گرفت که نشست خبری قبل از بازی سرمربی پرسپولیس را نیز برگزار کرد و دو تیم اقدام به تهیه هتل برای اسکان قبل از بازی نیز کرده اند.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر برگزار می شود.

کد خبر 4974894 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر والیبال علیرضا بیرانوند فدراسیون والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دیدار مرحله پلی‌اوت لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با انجام ۲ دیدار برگزار شد.تیم رعد پدافند هوایی به مصاف تیم آورتا ساری رفت و با نتیجه ۶۴ بر ۵۷ این دیدار را واگذار کرد. در این دیدار مجید رحیمیان با ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۵ بهترین بازیکن بود. آورتا با پیروزی ۲ بر صفر سری در لیگ برتر باقی ماند و رعد پدافند به لیگ دسته یک حرفه‌ای سقوط کرد.

در دیگر بازی مرحله پلی‌اوت لیگ برتر بسکتبال تیم فولاد هرمزگان مقابل صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ به پیروزی رسید. جوان مک‌کورمیک با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار شد. صنعت مس رفسنجان این سری را ۲ بر صفر واگذار کرد و به لیگ دسته یک سقوط کرد و، اما فولاد هرمزگان در لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد