Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس نصیری ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی که با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، گروسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع دیگری از مسئولان در سالن اجتماعات سازمان تأمین اجتماعی استان برگزار شد اظهار داشت: تأمین اجتماعی یکی از قانون مندترین سازمان‌های کشور محسوب می‌شود که با تحت پوشش قراردادن ۴۴ میلیون نفر بزرگترین سازمان بیمه گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تأمین اجتماعی در ردیف سازمان‌های شاخصی است که پایه اعتباری آن بر اساس درآمد و هزینه‌ای تنظیم شده و دیگر سازمان‌ها چنین وضعیتی ندارند و امروز بزرگترین سازمان درمانی کشور بعد از وزارت کشور، محسوب می‌شود که اعتبار درمانی آن ۲۴ درصد بودجه درمانی کشور است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: در مجموع میزان اعتبار درمانی سازمان تأمین اجتماعی در کشور بالغ بر ۱۵۶ هزار میلیارد تومان است.

وی در ادامه عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در موضوع ویروس کرونا را مناسب ذکر کرد و گفت: هر کجا که لازم بوده تأمین اجتماعی به کمک دولت و سایر دستگاه‌ها آمده است تا آسیب ها. این بخش کاهش یابد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی مسئولیت خدمت رسانی به شریف‌ترین و تأثیر گذارترین اقشار جامعه یعنی جامعه کارگری و بازنشستگی را برعهده دارد و علی رغم اینکه این سازمان دامنه گسترده فعالیت و خدمات دارد اما ما هر گز دچار شعار زدگی و سیاست زدگی نمی‌شویم چرا که صیانت از حقوق کارگران را برعهده داریم.

وی در ادامه از پیشرو بودن این سازمان در استان در حوزه «آی تی» خبر داد و گفت: توسعه و توجه به «آی تی» برای شفاف سازی و روشن بودن امور و تصمیم گیری و همچنین تکریم جامعه هدف است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین افزود: قزوین از معدود استان‌های کشور است که پرونده‌های فیزیکی و کاغذی را حذف کرده و در حال حاضر پذیرش بیمار به صورت دفترچه‌ای نداریم.

نصیری تاکید کرد: اداره تأمین اجتماعی استان قزوین هیچ گونه بدهی به مراکز درمانی ندارد و همه حساب‌های سازمان با مراکز طرف قرارداد به روز شده است.

وی یادآور شد: در حوزه کارفرمایی تأمین اجتماعی استان عملکرد خوبی داشته و بهترین تعامل و همکاری را با جامعه کارفرمایی داشته ایم به همین دلیل در حال حاضر نیز ۶۰۰ میلیارد تومان مطالبات معوق از جامعه کارفرمایی استان داریم و هر کجا نیز نیاز باشد همچنان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان تعامل و همکاری خواهیم داشت.

کد خبر 4974872

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی قزوین مراسم گرامیداشت ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان تأمین اجتماعی استان قزوین سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ در این آزمون ۱۴۸ نفر در استان جذب سازمان تامین اجتماعی می‌شوند.

در این آزمون قزوین که در دو حوزه دانشگاه پیام نور نواب و مجموعه ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور برگزار شد هزار و ۴۴۲ مرد و زن با هم رقابت کردند.

۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان بانوان و ۵۴۲ نفر هم مرد هستند.

نتیجه آزمون تا پایان خرداد در سامانه جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان