Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: درصورت تبدیل طرح مجلس به قانون در رابطه با اصلاح طرح سهمیه‌بندی بنزین، وزارت نفت از آن اطاعت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بیژن نامدار زنگنه با بیان اینکه وزارت نفت برای اصلاح طرح سهمیه‌بندی بنزین - مبنی بر تغییر سهمیه بنزین از هر خودرو به هر خانوار - برنامه‌ای ندارد، تاکید کرد: اصلا ما فعلا چنین برنامه‌ای نداریم و من که هیچ وقت برنامه نداشتم و دولت نیز فعلا هیچ پیشنهادی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق اعلام وزارت نفت، وی اظهار کرد:  ظاهرا دوستانی از نمایندگان مجلس چنین برنامه‌ای دارند که درصورت طی شدن مراحل قانونی آن و تبدیل به قانون، آنگاه همه باید از قانون اطاعت کنیم.

وزیر نفت همچنین درخصوص برنامه‌های وزارت نفت برای برقراری ارتباط مجدد گازی با ترکمنستان، گفت: باید با آن‌ها مذاکره کنیم، چراکه حل این مسئله منوط بر مذاکره است و تا قبل مذاکره نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير نفت سهمیه بندی بنزین برنامه ای وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

بر اساس گزارش اقتصادآنلاین، هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896618

دیگر خبرها

  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد