Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد، برای مراجعت اتباع ایرانی مقیم اتریش به کشور، در روز 28 تیرماه سال جاری پرواز فوق العاده‌ای به مقصد فرودگاه وین انجام می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی «هما»، در پی انتشار ویروس کرونا و تقاضای اتباع مقیم کشور اتریش برای بازگشت به کشور، با هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور ایران و اتریش، مجوز انجام یک پرواز فوق‌العاده  جهت بازگرداندن هموطنان مقیم این کشور برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه وین صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرواز در  روز 28 تیر ماه سال جاری با پرواز شماره 716 در ساعت 11 و 5 دقیقه به وقت محلی، از فرودگاه وین  انجام و در ساعت 18 و40 دقیقه به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد می شود..

متقاضیان این پرواز برای خرید بلیت می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com/ مراجعه نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرواز فوق العاده پرواز به اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم

باران‌های شدید و سیل‌آسا بخش‌هایی از کشور امارات را فراگرفت و باعث اختلال در فعالیت‌های فرودگاه‌ها شد، اما اکنون پرواز‌ها در حال انجام است.  

در پی این اتفاقات مسافران ایرانی در فرودگاه شارجه با مشکلاتی مواجه شده اند که از زبان یکی از آنها به شرح این ماجرا می‌پردازیم. 

به گفته شهروند خبرنگار ما دو روزی است که مسافران ایرانی که تعداد آنها حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر است در فرودگاه شارجه سرگردان هستند. تمامی پرواز‌ها به کشور‌های دیگر در این فرودگاه در حال انجام است، اما فقط پرواز ایران صورت نمی‌گیرد علت آن را پیگیری کرده ایم گفته شد به دلیل نبود خلبان این تاخیر طولانی مدت به وجود آمده است. از مسئولان پیگیری‌ها انجام شد، اما برای حل این مشکل اقداماتی انجام نشد. سرگردانی مسافران ۲ روز به طول انجامیده و در این مدت مشکل جای خواب و غذا داشتند.

وی با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - امارات متحده عربی

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به نبود بلیت هواپیما درخواست مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم