Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور با اشاره به پیگیری استاندار البرز در خصوص ارتقاء سطح فعالیت و توسعه شهرک صنعتی ماهدشت گفت: شهرک صنعتی ماهدشت با رویکرد اشتغال پایدار فعالیت می کند.

« غفور قاسم پور» در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ماهدشت که چهارشنبه 25 تیر انجام شده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: سال جاری با عنوان « جهش تولید» مزین است و این امر برای مسئولان اهمیت اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان کرج و معاون استاندار البرز افزود: دشمنان همواره یکی از نقاطی که همواره مورد هدف قرار داده اند، حوزه اقتصادی است.

 

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مطرح کرد: اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی که از اولویت های دولت تدبیر و امید است مکلف هستیم با حمایت مردم دنبال کنیم.

 

به گفته قاسم پور، شهرک صنعتی ماهدشت شهرک نوپایی است که انتظار می رود با امتداد متولیان امر شاهد رشد و رونق آن باشیم.

 

قاسم پور تصریح کرد: سال گذشته در جریان مصوبه هئیت دولت شهرک ماهدشت به عنوان شهرک صنعتی نام گذاری شد و امروز دستگاه های خدمات رسانی چون برق، مخابرات و ... ارائه خدمات دادند شاهد تلاش های خوبی هستیم.

 

فرماندار شهرستان کرج توضیح داد: شهرک صنعتی ماهدشت گامی در جهت اشتغال پایدار است و ما نیز آمادگی داریم در کنار مسئولان دیگر در جهت روند توسعه شهرک صنعتی ماهدشت تلاش کنیم.

 

معاون استاندار البرز در بخش دیگر این گفت و گو در خصوص الحاق بخشی از خارج شهرک به شهرک صنعتی ماهدشت توضیح داد: عالی ترین مقام دولت مقام دولت در استان البرز بحث الحاق مساحتی از زمین خارج شهرک به ماهدشت را در دست اقدام دارد.

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار شهرستان کرج توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار اشتغال پایدار شهرک صنعتی ماهدشت قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کارآفرینان و صنعتگران به عنوان جهادگران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و افزایش صادرات کشور دارند که باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از آنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در نشست روز ملی کارآفرینی، اظهار کرد: کارآفرینان همواره در حال ابداع و نوآوری هستند و در تدوین برنامه‌ها و مأموریت‌های سازمانی بهتر عمل می‌کنند و با استفاده از خلاقیت خود، از هر فرصتی برای کارآفرینی استفاده می‌کنند و یک کالا را با ارزش افزوده بیشتری در خدمت مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

وی، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی را از ضروریات حال حاضر جامعه امروزی برشمرد و افزود: حمایت از کارآفرینی موجب گردآوری پس‌اندازهای عمومی بی‌هدف و سرگردان جامعه می‌شود که نتیجه آن منجر به ایجاد اشتغال وسیع و افزایش ثروت در جامعه خواهد شد.

علایی حمایت از کارآفرینان را از جمله برنامه‌های این شرکت برشمرد و اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، عارضه‌یابی موانع تولید، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، آموزش شاغلین از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی بوده است که امیدواریم با تداوم این نوع حمایت‌ها، در جهت افزایش تولید و اشتغال استان حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه داد: مطمئناً در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است تلاش خواهیم کرد با عمل به شعار سال و با همراهی واحدهای تولیدی، الگوهای حمایتی مختلفی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم تا زمینه‌های حضور کارآفرینان در عرصه تولید فراهم شود.

کد خبر 746919

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند