Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای ترویج فرهنگ نماز، مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد،برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آذر صفایی نیا در این آئین جشن تکلیف را شیرین ترین لحظه نورانی زندگی دانست و افزود: کودکان با ورود به سن تکلیف باید با کمک گرفتن از قلب، اعضا، جوارح، باورها و اعتقادات، مواظب اخلاق و رفتار خود نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برپایی جشن تکلیف ، کودکان با برخی از مفاهیم فرهنگی و اجتماعی که می ‌تواند در بهبود کیفیت زندگی‌ شان اثر گذار باشد، آشنا می‌ شوند.

وی با بیان اینکه نماز یکی از مهم ترین تکالیف خداوند بر انسان است، عنوان کرد: تشرف کودکان به مرحله ‌ای از زندگی که آنان را برای فرمان خداوند آماده می‌ کند یک رویداد بسیار مهم است.
صفایی نیا تاکید کرد:  جشن تکلیف سبب تقویت باورهای دینی و ایجاد انگیزه معنوی در میان کودکان می‌ شود که باید به این مهم توجه بیشتری داشت.

نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با بیان اینکه اگر افراد از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچ‌ گاه اسیر هوای نفس نمی شوند، خاطرنشان کرد: باید زمینه آشنایی کودکان با فرهنگ انسان‌ ساز نماز، رعایت حجاب اسلامی و سایر دستورات دینی را فراهم کرد.
وی اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان، مقابله صریح و آشکار با جنگ نرم دشمنان است.
مدیرکل بانوان استانداری با اشاره به تفاوت ‌های جسمی، روحی و توانایی ‌های دختران و پسران، اظهار کرد: دختران در سن تکلیف توجه بیشتری را نسبت به پسران نیاز دارند و خانواده ‌ها باید از آن‌ ها مراقبت کنند تا از آسیب‌ های روحی واجتماعی پیش روی این کودکان، پیشگیری شود.
در این آئین از ۱۷ نفر از فرزندان کارکنان که در سال جاری به سن تکلیف رسیدند با اهدای هدیه و لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است به دلیل وجود بیماری کرونا کودکان در این آئین حضور نداشتند و هدیه آنها به نیابت به والدین آنها تقدیم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آئین تجلیل استانداری کهگیلویه و بویراحمد جشن تکلیف سن تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • روش‌های تربیتی مناسب فرزندان اتیسمی + فیلم
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت