Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی دهشیری، ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون یزد اظهار داشت: ورود اتاق تعاون به حل مسائل و اختلافات تعاونی‌ها با تکیه بر ظرفیت داوری، در کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی نقش مؤثری دارد ضمن اینکه تأیید ۹۵ درصدی آرا کانون داوری اتاق تعاون، دلیلی بر انجام کار کارشناسی و اتقان آرا صادره از این مرجع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جایگاه اتاق تعاون را بسیار مهم و اثر گذار دانست و تصریح کرد: عضویت در شورای پول و اعتبار، شورای معادن، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و عضو همکار در اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، این اتاق را به عضوی مؤثر تبدیل کرده است.

دهشیری، حل مسائل و اختلافات با رویکرد صلح و سازش و کدخدامنشی را رسالت اتاق تعاون ذکر کرد و گفت: اتاق تعاون می‌تواند با تعامل، بسیاری از مشکلات و اختلافات در حوزه تعاونی‌ها را حل و فصل کند.

وی بیان کرد: تجمیع امور مرتبط با داوری و میانجیگیری، ذیل اداره توسعه حل اختلاف برای اجرای یک سیاست واحد و مدیریت هدفمند همراه با رعایت تخصص، می‌تواند یک اقدام اثر گذار در این زمینه باشد.

دهشیری، قرار دادن آرا داوری را به نقد علمی به عنوان پیشنهاد مطرح کرد و بیان داشت: در حال حاضر آرا دادگستری در یک جمع علمی و دانشگاهی به بوته نقد گذاشته می‌شود که نتایج بسیار خوبی را داشته است لذا می‌توان آرا داوری را نیز برای ارتقا سطح کیفی و اتقان بیشتر به نقد متخصصان و فرهیختگان امر سپرد.

به گزارش مهر، در این نشست رئیس اتاق تعاون به ارائه گزارشی از عملکرد اتاق پرداخت و معاونین دادگستری و بعضی اعضا به بیان نقطه نظرات خود در زمینه بهبود عملکرد و تعامل بیشتر اتاق تعاون با دستگاه قضائی پرداختند.

کد خبر 4974914

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتروشف خواستار خویشتنداری اسرائیل شد

نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه، در جریان گفتگوی تلفنی امروز دوشنبه خود به تزاچی هانگبی، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که برای جلوگیری از تشدید بیشتر درگیری‌ها در خاورمیانه، حفظ خویشتنداری بسیار مهم است.

پاتروشف بر موضع مسکو برای حل اختلافات منحصرا از طریق» ابزار‌های دیپلماتیک تاکید کرد. 

گفتگوی دو طرف در بحبوحه تنش شدید بین اسرائیل و ایران پس از حمله تلافی جویانه تهران به اراضی اشغالی پس از حمله هوایی مرگبار اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه در اوایل ماه جاری انجام شد.

پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، با ابراز امیدواری از اینکه ایران و اسرائیل بتوانند اختلافات خود را به صورت مسالمت آمیز حل کنند، گفت: هیچکس از درگیری بین ایران و اسرائیل که از کنترل خارج شود، سودی نخواهد برد.

همچنین، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، درخواست اسرائیل برای محکومیت حمله ایران را رد کرد و گفت که تل آویو حملات اوکراین به مناطق روسیه را محکوم نکرده است و به طور منظم از کی‌یف حمایت دیپلماتیک می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • پاتروشف خواستار خویشتنداری اسرائیل شد