Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی، روح الله عبدالهی مسئول کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان تهران از برگزاری انتخابات کانون مداحان مسمتر استان خبر داد و عنوان کرد: مداحان استان تهران به سه گروه مداحان شاخص، مداحان پیرغلام و مداحان مستمر تقسیم بندی می‌شوند که این انتخابات بین مداحان مستمر انجام ‌خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی در تشریح قوانین ثبت نام کاندیداها در انتخابات کانون مداحان مسمتر استان تهران اظهار داشت: التزام عملی به اسلام و ولی فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سوء سابقه کیفری، رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و دارای حسن شهرت، عدم وابستگی به جریانات منحرف فکری، توانایی جسمی و فرصت کافی جهت حضور در جلسات، حداقل سه سال سکونت در شهر حوزه انتخابیه، حداقل سن ۲۵ و حداکثر سن ۶۵ سال و متأهل بودن از شروط ۹ گانه ثبت نام در این انتخابات است.

مسئول کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در ادامه اذعان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام علاوه بر ارائه مدارک شناسنامه‌ای، باید گواهی عدم سوءپیشینه داشته باشند؛ نامزدها بعداز ثبت نام یک هفته مهلت دارند تا این گواهی را به ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران ارائه دهند.

عبدالهی در خصوص زمان برگزاری و اعلام نتایج این انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات کانون مداحان مستمر استان تهران سوم مردادماه امسال برگزار و نتایج آن دو روز پس از انتخابات اعلام خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای ثبت نام در این انتخابات می‌توانند از تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ الی ۲۶ تیرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸ الی ۱۶ به ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران مراجعه و نام نویسی کنند.

برچسب‌ها استانداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران استانداری تهران انتخابات کانون مداحان استان تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان فارس در صداوسیمای فارس کلید خورد.
ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شیراز و زرقان در صداوسیمای فارس آغاز شد.
در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد رقابت بین دو نامزد سیروس سجادیان و اسفندیار عبدالهی است و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان رقابت بین چهار نامزد ابراهیم عزیزی، علیرضا پاک فطرت، سید اسماعیل حسینی و رحمت اله مرزوقی برای تصدی دو کرسی باقیمانده این حوزه در مجلس است.
سیمای فارس مستند ۲۰ دقیقه تبلیغاتی از هر یک از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با موضوع معرفی نامزد، عملکرد و پاسخ به سوالات در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را ضبط کرد.
چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه نیز سه مناظره به صورت مجزا از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و سه مناظره از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، هر مناظره به مدت یکساعت ضبط می‌شود.
برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در فرصت تبلیغات نامزد‌ها که از ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد کاملا رایگان از شبکه فارس ضبط و پخش خواهد شد.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود