Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@01:43:39 GMT

خوشحال ترین اعدامی زندان یزد را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۰۷۴۳

خوشحال ترین اعدامی زندان یزد را بشناسید

 قاتل از اعدام با گذشت اولیای دم در یزد رهایی یافت.

به گزارش رکنا، رییس شورا‌های حل اختلاف استان یزد گفت: با تلاش مجموعه شورای حل اختلاف یزد، یک فرد محکوم به قصاص نفس، با گذشت اولیای دم از اجرای مجازات رهایی یافت.

محمدرضا حداد با اعلام خبر رهایی محکوم به قصاص در یزد گفت: قتل عمدی که در سال ۱۳۸۷ اتفاق افتاده بود و پرونده اجرایی آن در واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در حال اجرا بود با همت اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان، منتهی به اخذ رضایت اولیای دم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورا‌های حل اختلاف استان یزد افزود: درسال ۱۳۸۷ شخصی به نام منصور با انگیزه سرقت و به علت ایراد صدمات ناشی از درگیری با مقتوله، منجر به قتل او شد که بعد از انجام مراحل تحقیق و دادرسی منتهی به صدور حکم محکومیت قطعی به قصاص نفس گردید.

وی تصریح کرد: با ارجاع موضوع به شورای حل اختلاف، اولیای دم این پرونده که فرزندان مقتوله بودند شناسایی و مذاکرات اصلاحی در دستور کار شورا قرار گرفت.

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم در یزد

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با حضور مدیر کل زندان‌های استان یزد، رییس زندان مرکزی شهرستان یزد، اعضای شعبه ۲۰ شورای حل اختلاف و ستاد دیه استان با مذاکرات نهایی و گذشت قطعی اولیای دم، محکوم علیه از مجازات قصاص نفس رهایی یافت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی بعدی به واحد اجرای احکام کیفری ارسال شد.

حداد اظهار کرد: این گذشت بعد از دوازده سال و پس از برگزاری نشست‌های متعدد با حضور اولیای دم حاصل گردید و این پرونده با صلح و سازش خاتمه یافت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قاتل قتل سرقت زندان اخبار حوادث زندان یزد قاتل حکم اعدامی حوادث یزد اخبار یزد عکس فیلم حوادث تهران اخبار تهران تلگرام قتل انتشار کرونا اینستاگرام خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا سلطانی افزود: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی در زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند و این زندان در اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.
 سلطانی گفت: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص داده و با اشتغال آنان موافقت شد.همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته رئیس زندان مراغه در این جلسه ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و هفت پرونده آزادی مشروط بررسی و نیز با آزادی پنج زندانی پس از پایان مرخصی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل